Koronavirusa (COVID-19): Na koga se lahko obrnete – telefonske številke in drugi viri za pomoč v stiski

19. 3. 2020
Deli
Koronavirusa (COVID-19): Na koga se lahko obrnete – telefonske številke in drugi viri za pomoč v stiski (foto: Profimedia)
Profimedia

V tako nepredvidljivi situaciji, v kakršni smo ta trenutek, je povsem normalno, da se počutimo žalostne, pod stresom, prestrašene ali celo jezne. Vendar pa, če je vaša ali otrokova stiska zelo huda, ne odlašajte s klicem na katerega izmed spodaj navedenih virov.

Telefoni za pomoč v stiski

Za podatke o ustreznih oblikah pomoči ali samo za podporo in pogovor se lahko obrnete na:
Klic v duševni stiski 01 520 99 00 (vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj).
Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 116 123 (24 ur/na dan, vsak dan). Klic je brezplačen.
TOM telefon za otroke in mladostnike 116 111 (vsak dan med 12. in 20. uro) Klic je brezplačen.
Internet kot podporni medij ob duševni stiski:
#tosemjaz – spletni portal namenjen otrokom in mladostnikom www.tosemjaz.net.
NeBojSe – spletni portal Društva za pomoč osebam z depresijo in anksioznimi motnjami DAM www.nebojse.si
Spletna postaja za razumevanje samomora in pomoči, ki je na voljo. www.zivziv.si
Več virov pomoči lahko najdete na zadnjih straneh publikacije Kam in kako po pomoč v duševni stiski.

Informacije uradnih institucij o koronavirusu

INFORMACIJE O KORONAVIRUSU so dostopne na spodnjih spletnih straneh ter na brezplačni telefonski številki:
Klicni center za informacije - 080 1404 (Na tej brezplačni telefonski številki lahko dobite informacije vsak dan med 8. in 20. uro.)
V pomoč vam bodo tudi naslednje povezave:
Informacije o novem koronavirusu so zbrane na portalu državne uprave na povezavi www.gov.si/teme/koronavirus.
Za dodatne informacije za splošno javnost, navodila in pojasnila se lahko posvetujete s strokovnjakom z NIJZ na telefonski številki 031 646 617 in 031 619 118. Strokovnjaki so na voljo vsak dan med 9. in 17. uro. (Ker se - razumljivo - v zadnjih dneh beleži izjemno povečano število klicev, prosimo, bodite potrpežljivi.)
Klicni center za osebe z okvaro sluha: kc.tolmaci.si. Za uporabo klicnega centra se je potrebno registrirati. Klicni center sicer deluje 24 ur na dan.
Preverite tudi:

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del