Video: Skupinski pilates za nosečke I

8. 10. 2010

Zakaj pilates za nosečke? Zato, ker prav vadba pilates nudi odlično oporo telesu tudi v času nosečnosti. Program vadbe Pilates za nosečke srečke je prilagojen stanju in telesu v nosečnosti. Prilagojeni so položaji, izvedba vaj, poudarjena je krepitev mišic medeničnega dna.

Vaja 1: Lokomotiva sede

Nosečnica naj se udobno usede v turški sed ali v kak drug udoben sedeč položaj. Roke namesti tako, da so komolci v višini ramen, dlani usmerjene navzgor, v komolcih je pravi kot.

Vaja se izvaja tako, da se kroži z rameni v čim večjem obsegu v obe smeri. Ko gredo lopatice skupaj,izdihnemo, ko gredo ramena naprej, vdihnemo. V vsako stran naredimo 10 do 12 krogov.

Vaja 2: Nihanje kleče

Začetni položaj vaje je kleče. Če boli pod koleni, lahko kolena podložite z mehko brisačo. Predstavljajte si, da ste od kolen do vrha glave v enem kosu.

Stabilizirajte trup (rahlo potegnite popek navznoter), vdihnite in se z izdihom rahlo nagnite nazaj, tako da telo še vedno ostane v enem kosu, roke pa gredo naprej za protiutež. Z vdihom se vrnete v začetni položaj, roke gredo ob telo. Naredite 12 ponovitev.

Vaja 3: Dvig nog na boku

Zavzemite bočni položaj, tako da je telo na boku čim bolj poravnano. Med gležnji lahko fiksirate žogo. Stabilizirajte se na boku (pri tem vam pomaga tudi zgornja roka). Vdihnite in z izdihom počasi ter povsem kontrolirano dvignite obe nogi od podlage in jih z vdihom počasi spustite nazaj. Naredite 10 do 12 dvigov na vsakem boku.

V Pilates centru Tanergija ponujamo specializiran program, ki ga snujemo sami s strokovno usposobljenimi fizioterapevtkami in se imenuje Pilates za nosečke srečke. Pripravljamo pa tudi uvajanja v svet vadbe Pilates za nosečke srečke s piko na i – meditacijo za nosečnice.

Vabljeni na naše naslednje uvajanje.

Tanja Želj, www.tanergija.si