So 'vikend vadbe' enako učinkovite kot tedenske?

So 'vikend vadbe' enako učinkovite kot tedenske? (foto: Profimedia) Profimedia
21. 3. 2017

Če med tednom nikakor ne najdete časa, da bi se ustavili v telovadnici, vas bo tole razveselilo: raziskava je pokazala, da je rekreacija med vikendom lahko zelo učinkovita.

Za odrasle osebe med 19 in 64 letom starosti je priporočljivo, da tedensko namenijo 150 minut aerobnim aktivnostim, kot sta kolesarjenje in hitra hoja, ali 75 minut intenzivni aerobni vadbi, kot sta tek in tenis.

Raziskovalci so ugotovili, da imajo ljudje, ki skoncentrirajo priporočljiv odmerek aktivnosti le na dva dni, manjše tveganje za zgodnjo smrt zaradi raka ter bolezni srca in ožilja. Enako velja za tiste, ki si za vadbo vzamejo čas trikrat tedensko ali večkrat. S tem so 'vikend bojevniki' premagali neaktivne udeležence raziskave, ki imajo večje možnosti za obolenja prej omenjenih bolezni.

Torej odlična novica za vse, ki od ponedeljka do petka ne obiščete fitnesa. Naj bodo vikendi zato bolj aktivni! Nekaj idej smo zbrali tukaj, seveda pa je najbolj pomembno, da v aktivnostih uživate.

Preberite tudi:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri