Vizualizirajte sonce v 3 korakih! (Enostavna vaja sproščanja)

Vizualizirajte sonce v 3 korakih! (Enostavna vaja sproščanja) (foto: Profimedia) Profimedia
24. 11. 2021

Začnite dan z vajo vizualizacije sonca. Sončna svetloba spodbuja nastajanje serotonina ("hormona sreče"). Tudi ponoči bolje spite, če ste zjutraj vsaj dve uri izpostavljeni dnevni svetlobi.

 

Vaja poteka tako:

1. Ko se zjutraj zbudimo, za trenutek ležimo povsem pri miru. Vdihnemo in pozorno spremljamo, kako dober občutek je zadrževati vso to sapo. Ko počasi izdihnemo, si predstavljamo, da izdihujemo bleščečo zlato svetlobo (to nam bo lažje uspelo, če zatisnemo oči).

2. Medtem, ko dihamo, si zamišljamo, da se zlata svetloba širi in širi, počasi obliva naše celotno telo in polni vso sobo.

3. Uživamo v spoznanju, da se kopamo v topli svetlobi. Prepustimo se občutku živosti in spočitosti. Potem odpremo oči in počasi vstanemo. Obljubimo si, da bomo v svoj dan vnesli kar največ svetlobe.

Kdaj vaditi?

To vajo delamo vsako jutro 5 minut. Če se zbudimo z mislijo na sonce, bomo imeli več energije, bili napolnjeni z optimizmom ter bomo bolje pripravljeni sprejemati naravno dnevno svetlobo.