1 vaja za čvrsto zadnjico v štirih tednih

1 vaja za čvrsto zadnjico v štirih tednih (foto: Profimedia) Profimedia
4. 8. 2020

Pravijo, da se trebušne mišice izklešejo v kuhinji. Tudi zadnjica se lahko. Preizkusite ta super enostaven trik.

V kuhinjo si na vidno mesto prilepite barvni listek s sporočilom:
  • Naredi 25 počepov.

Najboljše kar na hladilnik, tako ni bojazni, da bi ga spregledali. Lahko ga imate tudi v kopalnci.

In potem vsakič, ko boste šli mimo, oziroma ko boste med odpiranjem hladilnika prebrali sporočilo, naredite 25 počepov. To počnite prvi teden.

Drugi teden dodajte 5 ponovitev in cel teden izvajajte po 30 počepov. Vsakič, ko preberete sporočilo!

Tretji teden jih dodajte še 5. In četrti teden še 5 počepov, da pridete do številke 40. Zdaj cel teden izvajajte po 40 počepov.

Ste šteli, kolikokrat ste se vsak dan sprehodili do hladilnika? In koliko počepov ste naredili v enem tednu? Presenečni, kajne?

Vajo nato nadgradite z eno od teh različic:

Nasvet: druga odlična vaja je tudi izpadni korak. Poskusite.

Preverite še: 1 vaja, 28 dni, novo telo!

Ali pa: V 3 minutah lahko naredite odličen trening za čvrst trebuh

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri