12-minutni trening za celo telo (brez dodatne opreme)

12-minutni trening za celo telo (brez dodatne opreme) (foto: Sean Garner Instagram) Sean Garner Instagram
16. 6. 2020

V teh dneh se vsak znajde po svoje, ko gre za ohranjanje vitalnosti in zdravja. Številni so začeli teči, drugi tudi pridno treniramo v zavetju svojega doma. Naj priskočimo na pomoč z idejo – tu je trening za celo telo. 12 minut vam bo vzel.

Sean Garner, osebni trener, je predstavil odličen 12-minutni trening za celo telo. Brez dodatne opreme boste v pogon spravili vse mišice in zaključili v 12 minutah.

Če vam ostane kaj časa (in energije), pa lahko vse tri kroge ponovite trikrat.

1. KROG VAJ

Vsako vajo izvajajte 20 sekund, nato 10 sekund počivajte.

Vsako vajo naredite dvakrat, preden nadaljujete z drugo.

Vaje:

Joga sklece
Sean Garner Instagram
Medved
Sean Garner Instagram
Stranska deska z zasukom (L + D)
Sean Garner Instagram

2. KROG VAJ

Vsako vajo izvajajte 20 sekund, nato 10 sekund počivajte.

Vsako vajo naredite dvakrat, preden nadaljujete z drugo.

Lateralne sklece
Sean Garner Instagram

Pri lateralni skleci začnete v položaju klasične sklece - dlani pod rameni, stopala v širini bokov, telo v ravni liniji. 

Nato levo roko ter istočasno nasprotno nogo prestavite za eno dolžino v desno - da pridete v položaj, kot na fotografiji.

Zdaj desno roko in nasprotno (levo) nogo prestavite za eno dolžino v desno - da pridete spet v položaj klasične skelece - in naredite skleco.

Ponovite še v levo stran.

Trebušnjaki z iztegnjenimi nogami in rokami
Sean Garner Instagram
Stranska deska s pritegom kolena (L +D)
Sean Garner Instagram

3. KROG – FINIŠ S SKLECAMI in DESKO

Vsako vajo izvajajte 30 sekund. Brez počitka.

Skleca pri kateri se popolnoma spustite na tla
Sean Garner Instagram
'Podaljšana' deska

Dlani postavite stran od telesa, a še vedno pazite, da je jedro trdno in stabilno. Ne usločite hrbta!

Sean Garner Instagram
Skleca z rokami ob telesu

Iz položaja na fotografiji se dvignete.

Sean Garner Instagram
Deska
Sean Garner Instagram
Deska v skleco in nazaj

Iz položaja za desko (osnovna vaja) se dvignete v začetni položaj za skleco - vedno najprej dvig na eno roko, nato na drugo. Pri tem pazite, da ne nagibate bokov.

Sean Garner Instagram

Video za pravilno izvedbo posamezne vaje si poglejte na povezavi 12-minutni trening za celo telo (brez opreme)

Preizkusite še:
Ali preberite:
 
 
 

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri