5 minut za čvrsto zadnjico

20. 2. 2017

Tokrat si poglejte, s katerimi vajami lahko oblikujete svojo zadnjico do popolnosti. In to brez enega počepa! Pripravljeni?

Kako izvajate vaje:

Pri prvi vaji se spustite v polpočep in z elastiko okoli kolen potiskajte kolena navzven.

Nato, še vedno v položaju polpočepa, začnite korakati v stran.

Sledi vaja dvig noge: lezite na bok in rahlo pokrčite kolena. Elastiko namestite nekoliko nad koleni in počasi dvigajte in spuščajte koleno zgornje noge. Isto ponovite še v drugo stran.

Sledi dviganje bokov in potisk kolen navzven.

Pri peti vaji se postavite na vse štiri. Napnite mišice in dvignite pokrčeno nogo v stran.

Število ponovitev:

  1. vaja: 24 ponovitev
  2. vaja: 30 ponovitev
  3. vaja: 15 ponovitev z vsako nogo
  4. vaja: 20 ponovitev
  5. vaja: 15 ponovitev z vsako nogo

Trening pripravila: Nika Dodig

Niko lahko najdete na spletni strani www.bodylift.si ali Facebook strani Body lift by Nika

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri