5 minut za čvrsto zadnjico

5 minut za čvrsto zadnjico (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
20. 2. 2017

Tokrat si poglejte, s katerimi vajami lahko oblikujete svojo zadnjico do popolnosti. In to brez enega počepa! Pripravljeni?

Kako izvajate vaje:

Pri prvi vaji se spustite v polpočep in z elastiko okoli kolen potiskajte kolena navzven.

Nato, še vedno v položaju polpočepa, začnite korakati v stran.

Sledi vaja dvig noge: lezite na bok in rahlo pokrčite kolena. Elastiko namestite nekoliko nad koleni in počasi dvigajte in spuščajte koleno zgornje noge. Isto ponovite še v drugo stran.

Sledi dviganje bokov in potisk kolen navzven.

Pri peti vaji se postavite na vse štiri. Napnite mišice in dvignite pokrčeno nogo v stran.

Število ponovitev:

  1. vaja: 24 ponovitev
  2. vaja: 30 ponovitev
  3. vaja: 15 ponovitev z vsako nogo
  4. vaja: 20 ponovitev
  5. vaja: 15 ponovitev z vsako nogo

Trening pripravila: Nika Dodig

Niko lahko najdete na spletni strani www.bodylift.si ali Facebook strani Body lift by Nika