5 vaj za vse, ki imate težave s koleni

24. 11. 2018

Vaje se nanašajo predvsem na spodnji del telesa. Če trenirate pod vodstvom trenerja, pa zagotovo omenite svoje težave. 

Slika 1/5

ZAMAHI

Bolečina v kolenih je lahko tudi posledica neravnovesja v drugih delih telesa, na primer v zadnjici in bokih. Naslednja vaja vam pomaga utrditi omenjena predela. 

Stojte zravnano, noge postavite širše od bokov in v roke vzemite utež.

Upognite kolena in naredite polovičen počep, hrbet naj bo raven. 

Utež spustite med kolena, nato se zravnajte in zamahnite. Utež naj ne pride višje od višine oči.

profimedia

Preverite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri