Kratka vadba z lastno težo za celo telo

25. 4. 2019

Ko vam primanjkuje časa, naredite nekaj vaj kar doma in se izognite temu, da bi vadbo popolnoma izpustili. Okrepite mišice celega telesa z naslednjimi gibi. 

Slika 1/5

MRTVI DVIG NA ENI NOGI

Prenesite težo na desno nogo, levo pa počasi dvignite v zrak. Počasi se nagnite naprej, roke iztegnite na levo in desno stran, nogo pa skušajte dvigniti tako, da bo vzporedno s tlemi. Zravnajte hrbet.

Zadržite položaj nekaj trenutkov, nato se vrnite v stoječ položaj in vse skupaj ponovite. Z vsako nogo naredite 10 mrtvih dvigov.

profimedia

Preverite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri