Zmagovalci 2004

29. 4. 2004

Uspelo nam je! Pot do uresničitve cilja ni bila lahka. Šest mesecev odrekanja, discipline, potenja, potrpežljivosti ter tudi zabave, druženja in veselja. Danes vam s ponosom predstavljamo šest ponosnih zmagovalcev FITNES IZZIVA 2004.

V naši akciji fitnes izziv 2004

je sodelovalo šest fantov, ki jih je strokovna komisija izbrala izmed 135 kandidatov, kolikor se jih je na akcijo prijavilo. Iskali smo po dva kandidata za vsako od treh skupin:

dva s premajhno telesno težo, da bi pridobila čim več mišične mase;

dva že telesno aktivna, da bi čim bolj izklesala svojio postavo;

dva s preveliko telesno težo, da bi čim bolj zmanjšala odstotek svoje telesne maščobe.

Akcija je potekala v fitnes centru Konex pod budnim nadzorom njihovih trenerjev. Namen akcije ni bil samo izboljšanje fizičnega videza varovancev, marveč tudi izboljšanje njihovih življenjskih navad. S pozitivnim odnosom do življenja, zdravo in uravnoteženo prehrano in redno telesno aktivnostjo si namreč izboljšamo delovno storilnost. Vse to pozitivno vpliva na razpoloženje in samopodobo, kar se odraža tudi pri odnosu z družinskimi člani, prijatelji in sodelavci. Vseh šest varovancev je v celoti izpolnilo naša pričakovanja in s svojimi rezultati so dokazali, da nikoli v življenju ni prepozno za spremembe.

Zakorakajte z nami v bolj zdrav in lepši jutri tudi vi, dragi bralci. Želimo vam obilo zdravih in zadovoljnih dni v telovadnicah in seveda v krogu vaših najbližjih.

Naše izbrance bomo spremljali tudi v prihodnje in jih čez šest mesecev znova predstavili.

Boris Matijaš

Višina: 180 cm

Starost: 26 let

Obseg prsi: 76 cm ›› 96, 5 cm

Telesna teža: 56 kg ›› 72 kg

Odstotek tel. maščobe: 14 %

Kot veliko mladih fantov si je tudi Boris vedno želel nekaj več mišic. Bicepsi, kakršne ima danes, so bili zanj, kot sam pravi, znanstvena fantastika. V akcijo se je podal kot tih in plašen fant - popolno nasprotje Borisa, kot ga poznamo danes. Pravi, da bo treniral tudi po končani akciji.

Njegovi treningi za pridobivanje mišične mase so potekali od 4- od 6-krat na teden, predvsem popoldne. Ena vadbena enota je zajemala od 1 do 2 mišični skupini. Ves trening, z ogrevanjem vred, pa je trajal približno eno uro. Njegova največja težava je bila, kako zaužiti vsaj šest vsebinsko uravnoteženih obrokov na dan (beljakovine, ogljikove hidrate, maščobe). Po kakšnem mesecu budne skrbi trenerjev je prestal tudi to in danes se veseli rezultata.

Uroš Štefanič

Višina: 176 cm

Starost: 25 let

Obseg prsi: 94 cm ›› 102 cm

Telesna teža: 63 kg ›› 73 kg

Odstotek tel. maščobe: 13, 7 %

Urošje pred leti že obiskoval fitnes, a je treninge zaradi pomanjkanja motivacije opustil. Več se je ukvarjal s kolesarjenjem in pohodništvom, toda v njem je še vedno tlela tiha želja po izboljšanju fizičnega videza. Takoj ko je slišal za akcijo, se je nanjo prijavil in se vseh šest mesecev strogo držal navodil. Tudi njegovi treningi so bili večinoma usmerjeni v pridobivanje mišične mase. Približno petkrat na teden se je tudi on v popoldanskem času naprezal z utežmi, in sicer je na začetku vadil po dve mišici na trening, pozneje po eno.

Proti koncu akcije je v svoje treninge vključil tudi aerobno vadbo, kajti nabral si je nekaj odvečne maščobe. Ti treningi mu niso bili najbolj pogodu, kajti aerobno vadbo je moral izvajati zjutraj, in to na tešče.

Miha Mejač

Višina: 180 cm

Starost: 26 let

Obseg trebuha: 121 cm ›› 83 cm

Telesna teža: 114 kg ›› 80 kg

Odst. tel. mašč. : 32, 6 % ›› 13, 5 %

Dunajski zrezek s pomfritom, kokakola, kranjska klobasa in konjski zrezek so jedi, ki so se najpogosteje pojavljale na Mihovem krožniku, bolje rečeno, zaužil jih je kar stoje. Akcije se je lotil temeljito, kajti v vseh šestih mesecih ni manjkal niti na enem treningu in držal se je tudi predpisanega jedilnika. V fitnes je vedno prikorakal prvi, nasmejan in vedno pripravljen ustreči.

Vadil je osemkrat na teden, in sicer je opravil pet jutranjih aerobnih vadb in tri popoldanske z utežmi. Temeljito je moral spremeniti tudi svoje prehranjevalne navade. Skrbel je za čim manjši vnos (samo kompleksnih) ogljikovih hidratov, poudarek je bil na beljakovinah, od maščob pa je užival predvsem oljčno olje.

Jože Barbič

Višina: 181 cm

Starost: 31 let

Obseg trebuha: 141 cm ›› 97 cm

Telesna teža: 145 kg ›› 97 kg

Odst. tel. mašč. : 45 % ›› 22, 8 %

Nekdanji aktivni Športnik (rokoborec), potapljač, direktor z visokošolsko izobrazbo, oče triletnega Blaža in še bi lahko naštevali, s čim vse se Jože ukvarja. Vedno je obdan s svojimi prijatelji. Med drugim je tudi odličen kuhar in gurman – in prav to je njegova šibka točka pri ohranjanju optimalne telesne teže.

Tudi njegovi treningi so temeljili predvsem na jutranji aerobni vadbi. Da pa ne bi med hujšanjem izgubil preveč mišične mase, se je trikrat na teden naprezal še z utežmi. Najhuje mu je bilo nov način prehranjevanja ohranjati v krogu svojih najbližjih, toda z disciplino in s trdno voljo mu je to uspelo. Veseli se novih izzivov, saj si je dokazal, da nič ni nemogoče. V pomoč mu bomo tudi v prihodnje.

Uroč Nebec

Višina: 183 cm

Starost: 28 let

Obseg trebuha: 97 cm ›› 79, 5 cm

Telesna teža: 97 kg ›› 90 kg

Odst. tel. mašč. : 23, 1 % ›› 7 %

Med vsemi sodelujoČimi v akciji ima Uroš kar največ izkušenj v fitnesu. S tem športom se namreč ukvarja že nekaj let, toda njegovi treningi so bili vedno prepuščeni lastni improvizaciji. Čeprav nima tekmovalnih ambicij, ga je zanimalo, na kakšno raven lahko spravi svoje telo.

Večji del akcije se je trudil pridobiti čim več mišične mase, zlasti je moral paziti na prehrano (zadosten vnos beljakovin). Njegovi treningi so se spremenili šele v zadnjem mesecu, ko je začel izvajati krožni in aerobni trening. Krožil je torej od ene vaje do druge brez vmesnega odmora in pri tem pazil, da mu srčni utrip ni presegel anaerobnega praga. In na koncu ga je vedno čakal obvezni vsaj polurni tek.

Marko Zoran

Višina: 186 cm

Starost: 44 let

Obseg trebuha: 107 cm ›› 87 cm

Telesna teža: 105 kg ›› 90 kg

Odst. tel. mašč. : 24, 4 % ›› 16, 6 %

Za Marka smo se v kvalifikacijah odločili med drugim tudi zaradi nekoliko višje starosti. Oče štirinajstletne Brine in sedemletne Zale je že od nekdaj vsestranski športnik, igra skvoš in je učitelj smučanja. Toda kljub rednemu športnemu udejstvo-vanju je njegovo telo postajalo vse manj atletsko, zato ga je akcija takoj pritegnila.

Tudi on je začel najprej pridobivati mišično maso, poleg tega pa je trikrat na teden zjutraj pred službenimi obveznostmi na tešče izvajal aerobno vadbo. Posebno pozornost je namenil prehranjevanju. Čez dan je zaužil od pet do šest količinsko in vsebinsko uravnoteženih obrokov (manj ogljikovih hidratov in maščob), popolnoma pa je iz svoje prehrane črtal drobne pregrehe.

Ob zaključku naše akcije se zahvaljujemo vsem sponzorjem, ki so nas podprli pri realizaciji programa, in članom strokovne komisije, ki so poskrbeli za izbor tekmovalcev in korektnost poteka akcije MH fitnes izziv 2004.

Konex team