3 nežne vaje, ki lajšajo bolečine v hrbtu

29. 8. 2020

Z bolečinami v hrbtu se lahko srečamo kadarkoli v življenju – tempo se pospešuje, življenje od nas zahteva veliko napora in energije, z bolečino pa nas telo opozarja, da je čas, da se ustavimo.

Slika 1/3

Tudi ko zaboli v hrbtu, to pomeni, da je čas, da se posvetimo svojim vsakodnevnim navadam in predvsem telesni drži – čas je za spremembo.

TU so 3 NEŽNE VAJE, ki lahko pomagajo, ko zaboli v hrbtu:

ŠTIRICA (Sucirandhrasana)

Pogost vzrok za bolečine v spodnjem delu hrbta so napete zadnje stegenske mišice in mišica psoas. Vaja bo nežno sprostila te mišice – raztegnili boste mišice zadnjice in rotatorje kolčnega sklepa.

● Ulezite se na hrbet, pokrčite noge in postavite stopala na tla.
● Dvignite desno stopalo in gleženj naslonite preko leve pokrčene noge – nad kolenom. Zadržite ta položaj.
● Če ste gibčnejši, levo nogo pritegnite k prsim – z rokami objemite stegno in počasi potegnite k sebi. Čutiti morate udoben razteg. Ramena in lopatice so sproščene.

Položaj zadržite tri do pet vdihov in ponovite še z drugo nogo.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri