3 položaji, po katerih se boste počutili, kot da ste bili na masaži (VIDEO)

3 položaji, po katerih se boste počutili, kot da ste bili na masaži (VIDEO) (foto: YouTube PrtScr | Well+Good) YouTube PrtScr | Well+Good
5. 2. 2021

Obstajajo joga položaji po katerih se boste počutili, kot da ste bili na masaži. Po besedah Beth Cooke, učiteljice joge, so ti položaji izredno terapevtski in bodo pomagali tudi pri okrevanju.

Pripravite blazino in začnite:  

V videu na koncu članka pa si poglejte tudi, kako se lotiti vsakega položaja.

1. Masaža za boleča in napeta meča

YouTube PrtScr | Well+Good

Postavite se v položaj mize in z golenico ene noge zmasirajte meča druge noge. Podobno, kot bi to storili z valjčkom.

YouTube PrtScr | Well+Good

Ko ponovite na obeh straneh, položite eno nogo prek druge (na sredini meča) in se spustite v položaj otroka.

Položaj poskusite zadržati za pet globokih vdihov in izdihov, nato se dvignite in ponovite še na drugi nogi.   

2. Masaža pazduh

YouTube PrtScr | Well+Good

Morda se zdi nenavadno, toda tu se nahajajo qigong točke in z masažo teh sprostimo stres, pravi Beth Cooke.

Postavite se v položaj nizkega izpadnega koraka in pritisnite pazduho na koleno ter s krožnimi gibi dobro zmasirajte. Enako ponovite še z drugo roko.

4. Masaža trebuha

Najprej se usedite na pete in položite pesti na spodnje trebušne mišice. Ni vam potrebno udarjati ali pretirano pritiskati, bodite nežni.

YouTube PrtScr | Well+Good

Nato se ponovno spustite v položaj otroka in nežno zmasirajte spodnje trebušne mišice. Lahko se tudi zazibate z boki levo in desno.

VIDEO

Preverite še:

Ali pa: 13 vaj za dneve, ko vam gre vse narobe