5 jogijskih položajev za utrjevanje trebušnih mišic

27. 7. 2020

Močan trup vam bo pomagal pri drugih aktivnostih, s katerimi se ukvarjate, poleg tega boste ponosno skočili v kopalke in oprijete majice. Vendar ne pozabite, da je skrivnost v rednem izvajanju in pravilni izvedbi. 

Slika 1/5

BOJEVNIK III

Pri vaji morate poleg trebušnih mišic napeti tudi noge, hkrati pa krepite še gležnje in skrbite za lepšo držo. Naredite tako:

- Stojte zravnano s stopali skupaj.
- Počasi dvignite desno nogo od tal in ujemite ravnotežje, nato pa se v bokih nagnite naprej v črko T.
- Opomnite se, da morate za boljšo stabilnost napeti trebušne mišice in noge.
- Nazadnje iztegnite še roke.
- Zadržite položaj, umirjeno dihajte in z vsakim vdihom levo nogo dvignite malce višje.

Enako naredite na drugi nogi, lahko pa naredite tudi več ponovitev.

profimedia

Preverite tudi 5 misli, ki jih ponavljajte pred spanjem ali pa 15 stvari, ki jih lahko TA trenutek naredite zase

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri