5 jogijskih položajev za utrjevanje trebušnih mišic

27. 7. 2020

Močan trup vam bo pomagal pri drugih aktivnostih, s katerimi se ukvarjate, poleg tega boste ponosno skočili v kopalke in oprijete majice. Vendar ne pozabite, da je skrivnost v rednem izvajanju in pravilni izvedbi. 

Slika 1/5

BOJEVNIK III

Pri vaji morate poleg trebušnih mišic napeti tudi noge, hkrati pa krepite še gležnje in skrbite za lepšo držo. Naredite tako:

- Stojte zravnano s stopali skupaj.
- Počasi dvignite desno nogo od tal in ujemite ravnotežje, nato pa se v bokih nagnite naprej v črko T.
- Opomnite se, da morate za boljšo stabilnost napeti trebušne mišice in noge.
- Nazadnje iztegnite še roke.
- Zadržite položaj, umirjeno dihajte in z vsakim vdihom levo nogo dvignite malce višje.

Enako naredite na drugi nogi, lahko pa naredite tudi več ponovitev.

profimedia

Preverite tudi 5 misli, ki jih ponavljajte pred spanjem ali pa 15 stvari, ki jih lahko TA trenutek naredite zase

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri