Obvezne vaje za vse, ki veliko sedite

10. 8. 2020

Zakaj vaje nujno potrebujete? Ker s sedenjem prikrajšate boke za gibanje in tako postanejo manj fleksibilni. To pomeni tudi slabo držo in bolečine po celem telesu. 

Slika 1/5

VAJA Z NOŽNIM PALCEM

Začeli bomo z na videz malce zahtevnejšo vajo, ki pa bo, ko ujamete ravnotežje, še kar enostavna. In ne skrbite, na naslednji strani si lahko ogledate lažjo različico vaje.

Naredite tako:

- Stojte zravnano: poravnajte hrbet, pogled naj bo rahlo usmerjen navzgor.
- Ko ste pripravljeni, od tal počasi odlepite desno nogo in jo pričnite dvigati.
- Ko nogo dvignete tako, da naredite pravi kot, se primite za palec na nogi in poskrbite, da bo drža še vedno ravna. Tako ostanite eno minuto, nato zamenjajte nogi.

Če niste toliko raztegljivi, lahko nogo primete tudi nad ali pod kolenom, ali pa izberete naslednjo verzijo.

profimedia

Pripravila: A. H. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri