Se borite z bolečimi menstruacijami? Naslednjič, ko imate krče, preizkusite te vaje

30. 5. 2022

Če se vsak mesec znova soočate z bolečinami, ki spremljajo menstruacijo, bi zagotovo morali preizkusiti naslednje položaje. Lahko ublažijo ali odpravijo krče in izboljšajo počutje. 

Slika 1/4

Preden začnete z vajami, še opomnik, da vedno poslušajte svoje telo. Če se ne počutite dovolj dobro, da bi izvajali položaje, pojdite raje na lahkoten sprehod ali počivajte. Tudi če izvedete samo eno ali dve vaji, ker vam tako pač ustreza, ste na dobri poti. 

NAVZDOL OBRNJEN PES

Naredite tako:

- Postavite se na vse štiri (dlani pod rameni, kolena pod boki). S prsti se trdno uprite v podlogo, da vam ne bo drselo.
- Počasi dvignite zadnjico in hrbet, da pridete v položaj kot na sliki.
- Poravnajte hrbet (ali naj vas popravi prijatelj), noge naj bodo iztegnjene.

Zadržite nekaj sekund oziroma toliko časa, dokler lahko nadzorujete svoje telo. Vrnite se v prvotni položaj in večkrat ponovite.

*Morda se vam s petami ne bo uspelo dotakniti tal - nič hudega, naredite vajo tako, kot vam ustreza glede gibljivosti.

Profimedia

Preverite tudi Napaka, s katero si po nepotrebnem otežujete vajo deska ali pa Triki, ki vam bodo pomagali, da boste uspešno pretekli vsak tekaški trening in maraton