VIDEO: Najboljše jogijske vaje za boleč križ

VIDEO: Najboljše jogijske vaje za boleč križ (foto: Profimedia) Profimedia
17. 9. 2016

Ko vas boli križ, bodo te jogijske vaje v le nekaj minutah vadbe dnevno omilile bolečino in napetosti. 

Teh nekaj vaj lahko nežno razbremeni vaš križ ter pomiri napetosti v ledvenem predelu.

1. Uležemo se na tla. Stopala in kolena so poravnana s širino kolčnega sklepa. Stopala potisnjena v tla. Počasi se preko ledvenega odtisa, tako da križnico potisnemo v tla, z izdihom dvignemo vretence za vretencem navzgor. Vdih - občutimo kako se razširi prsni koš v malem mostu. Z izdihom se počasi in nadzorovano odrolamo navzdol. Naslednji izdih se ponovno počasi dvignemo. Pomasiramo res celotno hrbtenico.

2. Ležimo na hrbtu in objamemo kolena. Z izdihom jih spustimo na desno stran, obtežimo z desno roko. Levo roko iztegnemo in pogled usmerimo za dlanjo. Ostanemo v tem položaju za nekaj dolgih dihov ter ponovimo še na drugo stran.

3. Usedemo se s stegnjenimi nogami. Desno nogo postavimo čez levo. Desno dlan postavimo na tla, levo roko dvignemo ter z izdihom rotiramo celotno hrbtenico v zasuk tako, da nam je roka v podpori ob pokrčeni nogi.

Matsyendrasana – variacija. Občutimo kako se celotna hrbtenica rotira, kako se nežno pomasirajo naši notranji organi. Zadržimo za nekaj dihov.

Daša Lakner, učiteljica joge - Agniyoga center