Video: Pomoč pri bolečinah v križu

20. 9. 2010

Kadar vaš križ brenka na svoje strune (boli in ne neha boleti), pomaga krepitev določenih mišičnih skupin, zato da mišice prevzamejo breme sklepa.

Vedno je sicer boljša preventivna kot kurativna vadba, vendar v rehabilitaciji veljajo vaje, izvedene po pilates principih, že dolgo kot odlične za omilitev in preprečevanje bolečin.

Dobro je, če vaje s ciljem rehabilitacije izvajate pod strokovnim nadzorom.

Vadba za moč v trupu

Opora na podlahteh na deblu: S podlaktmi se naslonite na gred, tako da so komolci pod rameni. Vsako nogo posebej iztegnite nazaj, da zavzamete položaj mize. Vztrajajte v tem položaju z aktivnim dihanjem.

Opora v skleci pod kotom + dvig noge: Zavzemite oporo v skleci, tako da so roke široko na deblu, komolci pa rahlo pokrčeni. Stabilizirajte jedro in izmenično z izdihi dvigujte noge rahlo od podlage.

Polovični dvig + izteg noge leže na deblu: Ležite na hrbtu. Vdihnite, z izdihom dvignite trup in iztegnite eno nogo diagonalno naprej, vdih vračanje v začetni položaj. Enako z drugo nogo.

Tanja Želj

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri