Zjutraj pripravite telo na napore, ki bodo sledili čez dan

Zjutraj pripravite telo na napore, ki bodo sledili čez dan (foto: Profimedia) Profimedia
30. 7. 2017

Izboljšajte in začutite vedrino.

Zjutraj, ko se zbudimo, je smiselno telo pripraviti na napore, ki bodo sledili čez dan. Da bi iz svojega telesa izvlekli maksimum, ki ga je v dani situaciji to sposobno generirati, lahko uporabimo različne načine in pristope.

  • Na prazen želodec spijte vsaj 3 dl mlačne vode ali pa kozarec tople limonade.
  • Naredite globok izdih, zadržite zrak zunaj in nekajkrat hitro potegnite trebuh navznoter in ga potem potisnite navzven (3- do 5-krat). Zatem naredite dolg, globok vdih. Vse skupaj ponovite 3- do 6-krat.

Sprostimo telo in um

Vedno ko boste svoje telo razgibali s katerokoli telesno aktivnostjo, pa naj bo to tek, različne oblike telovadbe, raztezanje, izvajanje telesnih položajev, ki jim v jogi rečemo asane, obstaja velika verjetnost, da boste v svojem dihalnem vzorcu ustvarili okoliščine, ki so ravno nasprotne prej opisani.

Če boste torej kakršnokoli aktivnost zaključili v sproščenem, ležečem položaju in se nekaj minut ukvarjali s tem, da se nivo vdihanega zraka v minuti zmanjša, boste vstopili v področje vedrine in optimizma. Tako kot bodo počasi izginjale napetosti telesa, bo izginila tudi napetost uma.

Sprostimo torej telo in um mu bo sledil.