5 vaj za moč na katere v samoizolaciji ne bi smeli pozabiti (pripravili trenerji VigorGround)

5 vaj za moč na katere v samoizolaciji ne bi smeli pozabiti (pripravili trenerji VigorGround) (foto: profimedia) profimedia
24. 4. 2020

Morda se posvečate teku ali kardio vadbam z družbenih omrežij. Kaj pa vadba za moč? 

Že večkrat smo omenili dobre posledice, ki jih prinaša vadba za moč: poskrbeli boste za pravilno držo, vzdrževali fizično kondicijo in napredovali pri aktivnosti, s katero se največ ukvarjate (npr. pri teku). 

Trenerji vadbenega centra Vigor so zato pripravili kratek trening za moč. Čakata vas dva sklopa. V prvem boste naredili 3 vaje, v drugem pa dve. Lahko ga ponovite večkrat, pomembno je le, da ne izpuščate vaj za moč, četudi na urniku prevladujejo kardio aktivnosti. 

POMEMBNO: Število ponovitev, serij in dolžino počitka prilagodite vaši trenutni telesni pripravljenosti.
 
Dolžina treninga: 30 minut

1. del - vaje za moč - triset 1 - 4 serije:
  • sklece x 6-12 ponovitev * 
  • W leže x 12 
  • počep na eni nogi x 6/6

* Obstaja tudi lažja verzija vaje, preverite v videu. 

Počitek 1-2 minuti. 

2. del - vaje za moč - superset 1 - 3 serije: 
  • stranski plank 30 s
  • dvig noge na boku x 10/10 +10 sekund zadržite

Obe vaji ponovite tudi na drugi strani. 

Želite ostati v dobri formi? Obiščite vadbeni center VigorGround, ki vam je na voljo na dveh različnih lokacijah. Kot vsakemu novemu članu bo tudi vam ekipa trenerjev pomagala začrtati cilje in izbrati pot, s katero jih boste dosegli. Na voljo imate veliko različnih vadb, program pa lahko preverite TUKAJ

Ne čakajte na pravi trenutek, ker nikoli ne bo prišel. Začnite zdaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri