10.000 korakov dnevno - za zdravje in dobro počutje

10.000 korakov dnevno - za zdravje in dobro počutje (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
20. 4. 2015 Vir: Lisa

Zjutraj za volanom, čez dan za pisalno mizo, zvečer pa pred televizorjem ... Skrajni čas je, da se spravite v pogon!

In to sploh ni težko. Ni vam treba ne v fitnes ne preteči maratona. Dovolj bo enostavna hoja – najbolje 10.000 korakov dnevno. Različne študije kažejo, da se tako bistveno zmanjša tveganje za sladkorno bolezen, srčni infarkt in kap. Poleg tega pa boste s hojo porabili okoli 3.500 kalorij tedensko.

Gibanje je torej pravo vsestransko zdravilo, ki v osnovi poskrbi za boljšo prekrvavitev organov in možganov, za boljšo presnovo in tako krepi imunski sistem in dobro počutje.

Zadostujejo majhne spremembe v vsakdanu

10.000 korakov glede na dolžino koraka ustreza petim do osmih kilometrom. Povprečen uslužbenec prehodi le 1.500 korakov dnevno. Toda brez strahu! Če boste vsak dan postopoma prehodili malce več, se vam to sploh ne bo zdelo obremenjujoče.

Takole naredite: avto parkirajte nekoliko dlje od službe kot sicer ali pa izstopite eno postajo prej. Opoldanski odmor izkoristite za sproščujoč sprehod, namesto z dvigalom pa se odpravite peš po stopnicah. Vsak dan boste odkrili celo vrsto možnosti, kako ostati zdravi in v gibanju.

Šteje vsak korak

Če želite 1.500 korakov povišati na 10.000 dnevno, potrebujete realistične cilje. Za začetek podvojite število korakov. Ko boste konec tedna ugotovili, da ste zmogli, si lahko za naslednji teden postavite še višje cilje in počasi boste prišli do 10.000 korakov dnevno. Če se vozite s kolesom, si lahko za zmerno kolesarjenje pripišete 7.500 korakov!

Namig: uporabite števec korakov

S posebno napravo ali pa naloženo aplikacijo boste lahko vsak dan spremljali, koliko korakov ste naredili. Poskrbljeno pa bo tudi za ustrezno motivacijo. Študija univerze v Stanfordu je pokazala, da so ljudje, ki so uporabljali števec, vsak dan naredili še 2.100 korakov več.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: hoja trening

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri