Naravna pomoč pri športnih poškodbah in bolečinah v mišicah

Naravna pomoč pri športnih poškodbah in bolečinah v mišicah (foto: profimedia) profimedia
27. 7. 2018 Promocijsko sporočilo


Vsak, ki dokaj redno telovadi, se je že srečal z bolečimi in pekočimi mišicami. Zakaj se telo tako odzove na vadbo in kako ublažiti bolečino po naravni poti?

Vsi, ki se ljubiteljsko ali resneje ukvarjate s športom, ste zagotovo že imeli dan po treningu, ko so bila vsakdanja opravila pretežka: bolelo je, ko ste hoteli sesti, držanje telefona ob ušesu se je zdela nemogoča naloga, zaradi bolečin v stegnih ste bili primorani smešno hoditi.

Bolečine se običajno pojavijo od 24 do 48 ur po vadbi. Natančneje so to posledice mikro poškodb mišic, ki okrevajo in se celijo.

Za pekoč občutek je lahko krivih več razlogov: 

  • dlje časa nismo bili aktivni,
  • z novimi gibi obremenimo mišice, ki na to niso navajene,
  • z več ponovitvami ali bolj naporno aktivnostjo otežimo trening.

Ko telo zaključi s postopkom celjenja, so mišice močnejše, kot so bile prej. To se zgodi, če z gibanjem niste pretiravali in ste upoštevali pravila ogrevanja pred in po treningu. Kadar se kljub vsemu pojavijo stranske posledice vadbe (bolečine v mišicah), jih lahko zdravite tudi z vtiranjem naravne kreme iz rožmarina, ki jo dobite v lekarnah. Rosacta® nudi protibolečinsko delovanje in povečan pretok krvi, kar omogoča hitrejše celjenje in regeneracijo. Uporaba je enostavna - kremo Rosacta® 2 do 3-krat na dan nanesete na boleč predel, jo vmasirate in pustite delovati. 

rosacta

Razlika med 'musklfibrom' in športno poškodbo

Kdaj vas mora začeti skrbeti, da niste pridelali le pekočih mišic, ampak tudi poškodbo? Bolečina v mišicah se pojavi v enem ali dveh dneh po treningu in hitro tudi izgine. Pozorni bodite, ko boste že med treningom čutili ostro bolečino, ali pa ta ne bo izginila dlje časa. Kadarkoli opazite neobičajen negativen odziv telesa na vadbo, poiščite nasvet strokovnjaka. Tako za začasno kot redno bolečino pa medtem lahko poskrbite z Rosacto®, ki zdravi bolečine v mišicah.

Če nimate poškodbe, ampak le začasen pekoč občutek, ga preprečite ali se ga znebite po naravni poti: 
  • Med vadbo ne delajte predolgih odmorov in tudi med vajami poskrbite, da boste vedno v gibanju. Lahko uporabite hojo na mestu ali počasen tek.

  • Pripravite obrok po vadbi, ki bo vseboval veliko beljakovin. Slednje gradijo mišice, zato boste skrajšali čas okrevanja in jih sčasoma utrdili.

  • Hidrirajte se tudi po vadbi. Čeprav imate občutek, da niste žejni, morate nadoknaditi izgubljeno tekočino. Dehidracija še poslabša bolečine v mišicah, zato si poleg zdravega obroka nujno privoščite več kozarcev vode.

  • Preuredite urnik tako, da ne boste obremenjevali bolečih predelov. Če ste prejšnji dan utrjevali noge, se danes lotite vaj za roke, zadnjico ali trebušne mišice. Na voljo imate veliko vaj, zato lahko treninge prilagodite svojim potrebam in pustite telesu dovolj časa za okrevanje.

  • Vedno si vzemite čas za ogrevanje in raztezanje pred in po vadbi. Že velikokrat slišano pravilo, ki ga radi zanemarimo in preidemo kar k napornim treningom. Temu se izognite tako, da med načrtovanjem treninga že vključite tudi takšne vaje. S tem boste preprečili hujše poškodbe.

  • Kmalu po vadbi si privoščite mlačno ali hladno prho, ki pomaga pri vnetjih in tako omili boleče mišice. Pomagalo bo tudi, če si privoščite masažo s penastim valjem. Za nasvete, kako jo izvesti, pobrskajte po spletu, kjer boste našli dobre (in brezplačne) nasvete strokovnjakov.

  • Na boleče predele nanesite protibolečinsko kremo, ki poveča tudi periferno cirkulacijo. Naravna krema Rosacta® je osnovana na eteričnem olju rožmarina, ki deluje točno na mestu bolečine. Poleg protibolečinskega delovanja poveča tudi pretok krvi na obolelem področju, kar zmanjša oteklino in pripomore k hitrejši regeneraciji.

Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom. Rosacta® je tradicionalno zdravilo rastlinskega izvira za navedeno področje uporabe, ki temelji izključno na podlagi dolgotrajnih izkušenj.