Ne preidite v zimsko spanje! Tu so notranje aktivnosti, ki jih lahko preizkusite čez zimo

Ne preidite v zimsko spanje! Tu so notranje aktivnosti, ki jih lahko preizkusite čez zimo (foto: Profimedia) Profimedia
23. 11. 2022

Pozimi se redkeje odpravimo ven in počasi začnemo opuščati eno aktivnost za drugo. Ni časa, preveč je opravkov, pa še služba ... Prepričamo vas, boste letošnji december aktivni! 

Boste ponovili zgodbo s prejšnjih decembrov? Saj veste, ko opustite telovadbo, januarja pa si zadajate cilje o redni vadbi, izgubi odvečnih kilogramov ... Ali boste letos naredili drugače in ostali zdravi? 

Ne, ne pravimo, da si ne smete privoščiti kakšnega piškota, vroče čokolade in vaših najljubših sladic. To naredite brez slabe vesti, če v splošnem jeste zdravo, si kuhate doma in skrbite za redno gibanje. 

Napako naredite, ko v zimskem času počasi začnete opuščati vadbo, povečujete pa vnos nezdrave hrane in opustite vaše zdrave navade.

Če želite, da bi letos tudi decembra ostali fit, potem preverite, katere zimske aktivnosti lahko dodate na urnik: 

Kaj pravite o plezanju?

Tudi če nikoli niste plezali, se brez težav preizkusite v dvoranskem plezanju. Je povsem varno, saj so tla zaščitena z debelimi, mehkimi blazinami. V večini plezalnih centrov imate na voljo več težavnosti: od najlažje za začetnike, do najtežje. 

Ne potrebujete posebnih zaščit, saj boste ob padcu pristali na mehkih blazinah in ne boste tvegali poškodb. Poskrbite, da se pred plezanjem dobro ogrejete, preverite, kakšne barve so najlažje plezalne smeri in se preizkusite. V večini plezalnih centrov čevlje sposojajo. S seboj lahko vzamete tudi koga, ki ima s plezanjem že kakšno izkušnjo. 

Drsanje

Morda je letos končno napočil trenutek, ko se naučite drsati ali obudite to aktivnost iz otroštva? Za začetek si drsalke izposodite in preizkusite, ali se še spomnite tega športa. Presenečeni boste, koliko vam je ostalo v spominu! Šlo vam bo veliko bolje, kot si mislite. 

Profimedia

Če vas drsanje navduši, si čez čas omislite svoje drsalke, ki so veliko bolj higienske od sposojenih. Z drsanjem boste pokurili kar nekaj kalorij in kasneje boste čutili utrujenost v nogah. 

Skakanje s kolebnico

Potrebujete le en pripomoček in verjetno ga že imate doma: kolebnico. Ne podcenjujte te preproste vaje. Odlično je, da lahko skakanje s kolebnico izvedete kadarkoli, tudi npr. tik pred odhodom na druženje ali ob dnevih, ko imate malo časa. 

Hitra pospešitev srčnega utripa vam bo dobro dela, saj se bo pospešil krvni pretok in v vse glavne organe bo kri prinesla več kisika. Lažje se boste zbrali, na hitro se boste spravili v boljše razpoloženje in precej boste zadihani, kar pomeni, da ste pokurili nekaj kalorij. 

Začnite s kakšno minuto skakanja in postopoma povečujte čas, glede na vašo pripravljenost. 

Skupinske vadbe

Če vas mikajo skupinske vadbe, si oglejte široko ponudbo vadb in preizkusite kaj novega. Le tako boste vedeli, ali vam je všeč joga, ki jo hvali prijateljica, ali ste bolj za aerobiko, morda pilates ... Na vadbah boste spoznali podobno misleče ljudi in spletli kakšno novo prijateljsko vez. 

Ples
Profimedia

Poiščite kašen plesni program, ki traja vsaj nekaj mesecev. Ob glasbi boste hitro pozabili na čas in hitro bo konec ure plesa, a to ne pomeni, da zase niste naredili nič dobrega. Gibalo se bo celo telo, menjavali boste ritem in se prav dobro utrudili. 

Ples je lahko zabavna aktivnost, poleg tega boste verjetno odšli na kakšen plesni večer in zase poskrbeli večkrat tedensko. 

Plavanje

Se težko poslovite od poletja, ker imate radi plavanje? Potem ne prekinite s to odlično aktivnostjo, ki razmiga in okrepi celotno telo. Vpišite se na kakšen plavalni tečaj, ali hodite redno plavati sami. Kdo pravi, da bi pozimi morali nehati plavati?

Ostali boste v dobri formi in izpilili tehniko do poletja. Če boste plavali redno, lahko pričakujete utrjene roke, boljšo vzdržljivost in kondicijo.