Optimalen izbor glasbe med vadbo

Optimalen izbor glasbe med vadbo (foto: Profimedia) Profimedia
29. 10. 2015

Ritem glasbe lahko odločilno vpliva na posameznikovo storilnost pri nekem športu, pravi raziskava, objavljena v reviji Sport and Exercise Psychology. S spreminjanjem ritma glasbe si lahko olajšate vadbo v posameznih segmentih treninga. 

Torej, preden si naslednjič pripravite nov seznam glasbe, ki jo boste poslušali med tekom, upoštevajte naslednji nasvet: za začetek izberite relativno počasno glasbo, ki naj se postopoma stopnjuje do zares hitrega tempa, ki vas bo poživil, ko vam bo začelo primanjkovati moči.

3 pravila

  • Izogibajte se prepočasnim ritmom, saj lahko omejijo vašo vadbo.
  • Spreminjanje ritma (od počasnega k hitremu) lahko poveča vzdržljivost pri aerobnih aktivnostih.
  • Konstantna izpostavljenost hitremu ritmu lahko povzroči zdolgočasenost in razdraženost.

Poskusite tako:

Mentalna priprava: 89 utripov / minuto

Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue

Ogrevanje: 112 utripov / minuto

Gnarls Barkley - Crazy

Raztezanje: 105 utripov / minuto

Green day - Wake Me Up When September Ends

Moč: 123 utripov / minuto

Snoop Dogg Featuring Pharrell - Drop It Like It's Hot

Vzdržljivost: 158 utripov / minuto

Foo Fighters - Everlong

Ohlajanje: 90 utripov / minuto

Rihanna - Umbrella

Morda vam bodo všeč tudi: 30 pesmi za trening - da bo motivacija na vrhuncu
Preberite pa si še: Kako učinkoviteje telovaditi z glasbo