6 vaj s katerimi boste izboljšali plavanje

28. 6. 2017

Pogost šport, ki ga poleti izvajamo skoraj vsi. Mogoče na to ne gledate enako kot na običajno vadbo, ki jo izvajate doma, saj plavate zaradi užitka in sprostitve. Pa vendar, kako hitro se pri plavanju utrudite?

Slika 1/6

Plank na žogi

Vaja je zelo podobna »navadnemu« planku, le da ste tokrat z rokami naslonjeni na žogo ter se zibate na levo in desno stran.

Profimedia

Ne gre le za premikanje rok in brcanje z nogami. Dobra tehnika in hitrost zahtevata močan zgornji del telesa. Okrepite se s temi vajami in naslednjič zagotovo zmagajte v dvoboju plavanja s prijatelji.

Preberite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri