4 preprosta dietna pravila, ki se jih drži Meghan Markle

4 preprosta dietna pravila, ki se jih drži Meghan Markle (foto: Profimedia) Profimedia
16. 10. 2021

Zagovornica zdravega načina življenja je bila še preden se je poročila v kraljevo družino. Meghan Markle obožuje sveže, doma pripravljene jedi, v različnih obdobjih svojega življenja pa se je odločila tudi za veganstvo.

Na svojem blogu The Tig je večkrat delila tudi svojo ljubezen do avokada, vegetarijanskih jedi (iz kvinoje denimo) in – presenečenje – testenin.

V nadaljevanju predstavljamo 4 preprosta pravila, ki jim Meghan ostaja zvesta:  
1. pravilo

Zmernost

Čeprav se je njen način prehranjevanja večkrat spremenil – starejši intervjuji razkrivajo, da se je večkrat odločila za veganstvo, občasno za brezglutensko prehrano, prehrano je prilagodila tudi v nosečnosti … Toda ena stvar, pri kateri je dosledna ne glede na vse spremembe: ZMERNOST.

2. pravilo

V glavnem nepredelano

Meghan daje temu zelo velik pomen – uživanje sveže, nepredelane hrane.

Moto tega t. i. čistega prehranjevanja (Clean Eating) se glasi – na jedilniku je dovoljeno vse, a mora biti živilo neobdelano in naravno. Ni tako komplicirano kot morda zveni. To pomeni, da uživate čim manj obdelanih živil, dan vedno začnee z zajtrkom, kar prepreči napade voljče lakote, obroki so redni, poskbite, da popijete dovolj vode ali nesladkanega čaja, privoščite si veliko zelenjave in sadja in v hrani uživate. Mirno si lahko odpustite, če boste od časa do časa podlegli sladki skušnjavi. Vendar: občasno!

Kot so zapisali na strani Delish, si je Meghan za kosilo in večerjo pogosto privoščila obilno solato z beljakovinami in običajno s kvinojo ali rižem. Ali s fižolom, ki je prav tako odličen vir beljakovin. Za popoldansko malico pa si rada privošči zeleni sok.

3. pravilo

Humus

Pred leti je v intervjuju za Today povedala, da obožuje humus, korenček n krekerje. Humus sicer ni nizkokaloričen, vendar pa ta orientalska specialiteta, ki jo pripravimo iz  čičerke, velja za zdravo (če smo z njo zmerni seveda), saj je med drugim bogat vir magnezija in vitamina B6. Humus je tudi odličen vir rastlinskih beljakovin. Odlična jed torej za trenutke, ko pride želja po prigrizkih.

4. pravilo:

Topla limonada namesto kave

Meghan Markle dan vedno začne s toplo vodo z nekaj limoninega soka, je pojasnila v intervjuju za revijo Delish. Toplo vodo si privošči takoj, ko se zbudi. Ta preprost napitek, ki si ga lahko vsak pripravi s svežo limono, osveži, prebudi in pomaga tudi prebavi.

Preverite še:
Profimedia