Ne spreglejte 5 odličnih virov beljakovin (in to niso jajca in meso)

21. 3. 2020

Na nakupovalni seznam ne pozabite umestiti energetsko in beljakovinsko bogate hrane. Tu je pet živil, ki jih verjetno ne jeste dovolj pogosto in nekaj preprostih idej, kako jih uporabiti v receptih.

Slika 1/5

LEČA

Na voljo imamo lečo v pločevinki, pa tudi svežo oz. suho. Leča je v resnici hitro pripravljena, zato ni potrebe po iskanju že pripravljene. Veliko bolj slastna bo, če jo bomo pripravili sami. In če jo ustrezno hranimo, ni bojazni, da bi se pokvarila.

Leča po svoji hranilni vrednosti ne zaostaja za fižolom in grahom. Ima celo nekaj več železa ter drugih mineralov.

100 gramov kuhane leče postreže s približno …

· 9 grami beljakovin,
· 8 grami vlaknin
· 1,5 mg vitamina C,
· 36 mg magnezija,
· 19 mg kalcija ter številnimi drugimi vitamini in minerali.

Lečo lahko uporabimo za pripravo juh (predvsem rdeča je odlična, ki se hitreje razkuha in juho zgosti), solat, fantastični so polpeti iz leče ali lečina štruca.

Profimedia

 

 

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri