Samo za boljši občutek! 5 enodnevnih diet (ali idej za zdrav jedilnik)

Samo za boljši občutek!  5 enodnevnih diet (ali idej za zdrav jedilnik) (foto: profimedia) profimedia
18. 9. 2020

En dan diete – no to pa že lahko zdržimo. In v enem dnevu lahko izgubite en dragocen, a tako odvečen kilogram. Torej za vas imamo 5 enodnevnih diet ali pa 5 super idej za zdrav jedilnik.

1. GODI ORGANIZMU
  • Dan na krompirju in sirotki

Krompir vsebuje več kot 24 življenjsko pomembnih vitaminov in mineralov. In ker vsebuje veliko balastnih snovi, zagotovo na »krompirjev« dan ne boste imeli nenadnih napadov lakote.

Zajtrk

Napitek iz pomaranče in sirotke: zmešajte sok 1 pomaranče s 150 ml sirotke, 20 g ovsenih kosmičev in pol žličke medu.

Kosilo

Krompir iz pečice s sirom

V aluminijasto folijo zavijte 200 g krompirja in ga 20 minut pecite na 180 stopinjah v pečici. V vodi 10 minut kuhajte eno rdečo papriko, nato jo narežite na manjše koščke in zmiksajte s paličnim mešalnikom skupaj s četrt žličke sladke paprike v prahu. Vmešajte 100 g posnetega sira ter začinite s soljo in poprom. Vsak  krompir prerežite, napolnite s sirno maso ter potresite z mlado čebulo in svežimi zelišči po želji.

profimedia

Večerja

Krompirjeva solata

Krompir dobro operemo in ga skuhamo kar v olupkih. Ko je kuhan ga odcedimo in olupimo. Narežemo ga na rezine in ga stresemo v skledo. Prelijemo ga z oljem, kisom in 7 žlicami čiste zelenjavne juhe. Čebulo olupimo in narežemo na tanke lističe. Dodamo jo k krompirju. Solato še solimo in popramo in dobro premešamo. Zraven lahko pojeste nekaj žlic puste skute.

2. KREPI ODPORNOST
  • Dan na zdrobu

Pšenični zdrob je bogat s cinkom, ki krepi imunski sistem, magnezijem in kalcijem, ki vpliva na porabljanje maščob. Zdrob dodajte vsakemu obroku. 

3. AKTIVIRA METABOLIZEM
  • Dan na jabolkih in mladi govedini

Za zajtrk pojemo dve jabolki, za kosilo si privoščimo velik goveji zrezek in jabolko, enako za večerjo. Vmes lahko pojemo še kakšno jabolko. Pijete lahko le črno kavo, čaj in vodo.

profimedia
4. ČISTI ORGANIZEM
  • Dan na rižu in mangu

Povsem enostavno, po svojem okusu in želji kombinirajte riž in mango. Saj gre le za en dan. Pijte veliko vode.

profimedia

5. KURI VELIKO KALORIJ

  • Dan na perutnini in zeleni solati.

Solato obogatite z različnimi sestavinami in seveda dodajte perutnino.

Jedilniki so zgolj predlogi zdravih obrokov. Hujšanja se vedno lotite premišljeno in načrtovano, predvsem pa se opomnite, da je to dolgotrajen proces, ki vključuje tako vadbo kot prehrano in urejeno mentalno zdravje.

 
Preberite še: Katera dieta je boljša – nordijska ali mediteranska? ali Prekinitveni post 16:8 – kako pripomore k izgubi telesne teže

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri