7-dnevni načrt obrokov: Ideje za slastne večerje, ki ne bodo pokvarile vaših načrtov

7-dnevni načrt obrokov: Ideje za slastne večerje, ki ne bodo pokvarile vaših načrtov (foto: Profimedia) Profimedia
21. 10. 2022

Okusni recepti. Ker vemo, da takšne ideje pridejo vedno prav. 

Vsak recept lahko nadgradite tako, da dodate več zelenjave ali več beljakovin. Ko je za vami denimo aktivnejši dan in se vam zdi, da obrok ni dovolj, da bi vas nasitil.

PREVERITE: Ob kateri uri bi v resnici morali imeti večerjo? To razkriva nova raziskava!

DAN 1

File trske (100-120 g) in 2 slivova paradižnika, ki ste ju narezali na manjše koščke, potresite z naribanim parmezanom in specite do zlate barve. Kot prilogo dodajte skodelico kuhanega kuskusa in skodelico brokolija, kuhanega na pari. 

DAN 2

Piščančje prsi (brez kože in kosti, približno 110 g) začinite z začimbami za žar in popecite na žaru ali v ponvi. Pečene potresite z malo nasekljane mlade čebule in pokapajte z malo limonovega soka ali soka limete. Kot prilogo pripravite špinačo s česnom in paradižnikom – na hitro podušite na oljčnem olju – in pečen sladek krompir.

DAN 3

Podušite 110 g kozic in specite srednje velik krompir. Krompir prepolovite ter prelijte z žlico grškega jogurta in malo salse ali začinite s poljubnimi začimbami. Poleg postrezite še približno 3 skodelice dušene špinače. Za sladico si privoščite 30 g temne čokolade. 

Preverite, kako pripraviti krompir: Tako si krompirja iz pečice še niste privoščili

DAN 4

Specite 100-120 g lososa. Začinite po okusu. Kot prilogo skuhajte kvinojo (približno 150 g kuhane). In pripravite še zeljno solato – zelje naribajte in začinite z limonovim sokom ali kisom, oljčnim oljem in drugimi začimbami po okusu.

DAN 5

Popecite svinjski file (80 g) in zraven postrezite skodelico pečene buče, pretlačene s ščepcem cimeta. Pripravite zeleno solato, ki jo začinite po okusu. Za sladico si privoščite košček temne čokolade. 

DAN 6

V ¾ skodelice kuhanega rjavega riž vmešajte ½ skodelice koruze in malo črnega fižola (po okusu, lahko iz pločevinke). Vmešajte še na koščke narezane pečene puranje ali piščančje prsi. Začinite po okusu. Poleg postrezite dušeno špinačo s česnom. 

DAN 7

V ponvi ali na žaru specite goveji zrezek (približno 80 g), in postrezite s pečenim sladkim krompirjem ter dušenimi bučkami. 

Za konec:

V spletu je mogoče najti veliko načrtov in obrokov za hujšanje. Njihova energijska vrednost je običajno natančno preračuna – tako imamo načrte s 5.024 kJ (1.200 kalorij), s 6.280 kJ (1.500 kalorij) itn. Toda medtem ko je 1.200 kalorij morda idealna količina za nekatere ljudi, je lahko za večino zelo restriktivna.

Zato naj vedno velja: preden se odločite za kakršnokoli spremembo, se posvetujte z zdravnikom oz. ustreznim strokovnjakom. 

Dolgoročna izguba telesne teže je mogoča le s celostno spremembo našega načina življenja. Izguba odvečne teže pa je le eden od številnih dejavnikov, ki vplivajo na naše splošno zdravje. 

PREVERITE ŠE: Tako puhastega kruha še niste jedli – TU je recept (potrebujete le 2 sestavini!)