Katera zelenjava je najbolj hranilna?

Katera zelenjava je najbolj hranilna? (foto: Profimedia) Profimedia
28. 3. 2022

Se želite prehranjevati bolj zdravo? Preverite, katera zelenjava se mora redno pojaviti na vašem krožniku, saj je bogata z vitamini in minerali, obenem pa ima nizko energijsko vrednost in je tako primerna tudi, če hujšate.

Špinača

Ta zelena listnata zelenjava je prava zakladnica hranil. Ima visoko vsebnost vitamina A in K, ter je bogata z vlakninami. Ima številne blagodejne učinke na prebavo, srce in splošno zdravje - nekatere študije namigujejo celo, da pomaga pri preprečevanju rakavih obolenj.

Korenje

Poleg visoke vsebnosti vitamina A, je korenje bogato tudi z drugimi hranili, kot so kalij ter vitamina C in K. Pripomore k zdravju oči ter boljšemu imunskemu sistemu.

Brstični ohrovt

Zimska zelenjava, ki kar kipi od hranil. Vsebuje veliko antioksidantov, ki krepijo imunski sistem in ohranjajo zdravje celic. Obenem je bogat z vlakninami, folati, magnezijem, kalijem ter vitamini A, C in K.

Preverite recept za slasten brstični ohrovt iz pečice >

Brokoli

Še ena izjemno hranilna zelenjava je nedvomno brokoli. Ta je bogat z vitaminoma K in C, obenem pa vsebuje veliko folatov, mangana in kalija. Nekatere raziskave namigujejo tudi na to, da uživanje brokolija preprečuje rakava obolenja.

Česen

Že naše babice so govorile, da je česen naravni antibiotik. Pripomore k izboljšanemu imunskemu sistemu, obenem pa ugodno vpliva na nivo sladkorja v krvi in je tako super živilo tudi za sladkorne bolnike.

Šparglji

Izkoristite pomlad in se odpravite na nabiranje špargljev. To okusno živilo je bogato s folati, selenom, vitaminom K ter številnimi antioksidanti. Šparglji skrbijo za zdravje jeter in ledvic, uživanje pa je priporočeno tudi za nosečnice.

Preverite 4 slastne recepte s šparglji > 

Cvetača

Cvetača je bogata z vlakninami, folati ter vitaminoma C in K. Poskrbi za zdravo telo, obenem pa je pogosta izbira vseh, ki si želijo izgubiti odvečne kilograme. Živilo je izjemno vsestransko in ga tako lahko uporabite v številnih jedeh.