Milenijci vzgajajo pravo »četico« veganskih otrok

Milenijci vzgajajo pravo »četico« veganskih otrok (foto: Profimedia) Profimedia
8. 7. 2019

Milenijci, torej rojeni med letoma 1980 in 2000, se vse bolj odločajo za veganski način prehrenjevanja. In počasi prihajajo v leta, ko človek postane starš in tako narašča tudi število otrok – veganov.

  • Tudi če starši niso popolni vegani, si vse večkrat privoščijo veganska kosila in tudi namesto mesa izberejo rastlinske nadomestke.
  • Mladi ljudje se za veganstvo odločajo iz različnih razlogov, iz ljubezni do živali, zaradi odgovornega odnosa do okolja in seveda tudi zaradi zdravega načina življenja.
  • Vsak osmi Britanec je vegan ali vegetarijanec. 12% vse populacije se izogiba mesu, pri čemer odstotek v starostni skupini mladih med 16 in 24 let naraste na 20.
  • Poleg tega se milijoni Otočanov odločajo za 'reducetarijanizem', kar pomeni, da le občasno jejo meso.
  • Na Švedskem se približno 10% prebivalcev identificira za vegane oziroma vegetarjance, največ med njimi je mladih. Sodeč po raziskavah se je v zadnjih petih letih število veganov povečalo za 4%.

  • V Združenih državah Amerike investitorji vlagajo milijonske zneske v veganska start-up podjetja. Beyond Meat je pritegnil pozornost Billa Gatesa, Hampton Creek Foods pa azijskega bogataša Li Ka-Shinga. Podjetje Mintel, ki opravlja raziskave tržišča, je ugotovilo, da kar 36% Američanov vsaj občasno kupuje izdelke, ki so alternativa mesu.
  • V Nemčiji živi več kot 7 milijonov vegetarijancev. Njihov glas je še kako slišen, saj so celo na Oktoberfestu začeli ponujati veganske različice priljubljenih tradicionalnih jedi.
  • Lani je indijsko mesto Palitana postalo prvo vegetarijansko mesto na svetu. Za to so bili zaslužni jainistični menihi, ki so z gladovno stavko prepričali oblasti v zvezni državi Gurjat, da z zakonom prepovejo ubijanje živali in prodajo mesa in jajc v njihovem mestu.
  • Tudi vse več Slovencev se odloča za veganski način prehranjevanja. Tako je v trgovinah vedno boljša ponudba veganskih izdelkov. Slovenska noviteta The Amaze Burger, rastlinski burger, ki močno spominja na pravega, je bil pretekli teden v nekaj dneh popolnoma razprodan.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri