Kako se lahko potolažite, ko ne veste, kaj natanko je narobe?

Kako se lahko potolažite, ko ne veste, kaj natanko je narobe? (foto: profimedia) profimedia
7. 2. 2021

Počutite se, kot bi imeli zlomljeno srce, pa niste končali razmerja. V trebuhu imate težek kamen. Ljudje so do vas nesramni. Kupili ste si kos najljubše torte, pa ste še vedno žalostni ... Ja, vse to je povsem normalno. 

Niste edini, ki skuša popraviti, kar je narobe in mu ne uspeva. Pravzaprav se zdi, da se čustva samo nalagajo in vi ne veste, kaj bi z njimi. Mogoče vas je strah, ker se še nikoli niste počutili slabo, ne da bi vedeli zakaj. 

Težava je v tem, da kljub nepoznanim situacijam, ki nam jih je prineslo letošnje leto, še vedno skušamo obvladovati vse aspekte svojega življenja, čeprav nekateri sploh niso odvisni od nas. Poleg tega smo se bili prisiljeni soočiti z dogodki, ki so v nas sprožili dodatno nelagodje (izguba službe, delo od doma, večino časa za štirimi stenami, nezmožnost obiskati domače ...). Nič čudnega, da na koncu dneva obsedite na kavču žalostni, jezni, prestrašeni, anksiozni ... pa sploh ne veste natanko zakaj. 

In medtem ko vsega ne boste morali predelati v eni noči, je tu nekaj tehnik, s katerimi se lahko sprostite in potolažite, da boste lažje zadihali in se osredotočili na to, kar je pomembno. 

Dajte si dovoljenje, da čutite, karkoli morate čutiti tisti trenutek. 

Dovolite, da čustva pridejo na plan in se z njimi lahko soočite. Ne dovolite, da bi se nabirala v vas in vas obtežila. 

Oblecite nekaj, v čemer se počutite udobno. 

Poskrbite, da boste tudi fizično čutili udobje, saj se boste tako lažje sprostili. Vsekakor pa priporočamo, da se zjutraj preoblečete iz pižame, saj boste lažje začeli z dnevom. 

Ne trudite se vsega analizirati. 

Včasih morate pustiti, da se stvari zgodijo in jih potem pustiti v preteklosti. Ne trudite se analizirati vsega do najmanjše potankosti, saj vam bo zmanjkalo časa za tisto, kar zares šteje. 

Zaprite oči, pomislite na svoj najljubši kraj (resničen ali ne) in pojdite tja. 

Sanjarjenje ima pravzaprav dobre učinke na nas, med drugim spodbudi kreativnost, misel na najljubši kraj pa lahko dvigne razpoloženje. 

Načrtujte vsak teden vsaj eno skodelico kave s prijateljem (prek videa, seveda). 

Ob bližnjih osebah se boste lažje sprostili, jim zaupali svoje strahove in se nasmejali - še posebej slednje pa zelo potrebujete. 

Prižgite svojo najljubšo glasbo in zaplešite. 

Malo hormonov sreče ne bo nikomur škodilo, kajne?

Odpravite se na sprehod v naravo vsaj za eno uro. 

Narava ima zdravilne učinke, če ji le znate prisluhniti. Lahko umiri misli in ponudi rešitev problema, pokaže vam, kar ste ves čas imeli pred seboj, pa niste videli. In ja, spet smo pri hormonih sreče ...

Udobno se namestite pod toplo odejo, skuhajte čaj in dovolite, da vas knjiga potegne vase. 

Kdor rad bere, bo vedel, da med branjem čas kar leti in da je s knjigo potovanje vedno možno. 

Brez slabe vesti povejte prijateljem, da se danes ne želite pogovarjati. 

Pridejo tudi dnevi, ko samo želite biti sami in početi, kar imate radi. Naj vam ne bo tega težko izvesti. 

Po predlogi Mindful productivity