Kaj jesti pred maratonsko ali polmaratonsko preizkušnjo

1. 9. 2019

Želite doseči čim boljši rezultat na 21 ali 42 kilometrov dolgem teku in vse skupaj preživeti brez večjih težav in kriz? Potem morate telo že prej oskrbeti s čim bolj kvalitetno hrano. Na prehrano morate začeti paziti že kakšen teden pred štartom na tekmi.

Slika 1/7

Hrana mora temeljiti na visoki vsebnosti kvalitetnih ogljikovih hidratov, da si iz njih lahko telo naredi energijske zaloge za maraton. Ne smemo pozabiti tudi na zadosten vnos maščob (nenasičenih – olivno, laneno, repično olje) in beljakovin saj za dobro počutje in dober rezultat potrebujemo tudi te.

Quino Al | Unsplash

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri