Video: Vaje za moč za tekače

Video: Vaje za moč za tekače (foto: Profimedia) Profimedia
19. 10. 2016

Tekači, ne pozabite na vaje za moč. Ekipa trenerjev tek.si je pripravila tri vaje z različnimi težavnostnimi različicami. 

Vaje, ki jih boste opravljali: 
  • Izpadni korak
  • Sklece
  • Dvig bokov

Izbirate lahko med tremi različicami zahtevnosti. 

Zakaj naj bi tekači povečali moč mišic? 
  • Za izboljšanje kakovosti teka 
  • Pridobivamo splošno telesno moč in vzdržljivost
  • Pridobivamo telesno ravnotežje
  • Krepimo podporna tkiva
  • Zmanjšamo možnost poškodb
  • Povečamo lastno odpornost proti stresu, ki ga prinaša tekaška vadba

Pri tem našo maščobno maso delno zamenja mišična, kar povzroča pospešeno izgorevanje kalorij (mišične celice za svoje delovanje potrebujejo več energije kot maščobne), ki zopet pripomore k boljši splošni telesni pripravljenosti.

Poveča se tudi kostna gostota, kar je pomembno predvsem pri začetnikih, ženskah in starejših tekačih, saj jih varuje pred poškodbami kosti.

Da ne bo pomote, vadba moči vas ne bo naredila hitrejše. Bo pa vsekakor pripomogla k temu, da boste sčasoma lažje opravljali tekaški trening. To pa vas bo naredilo hitrejše.