Madonna se TE diete drži že leta in tako vzdržuje svojo vrhunsko formo

Madonna se TE diete drži že leta in tako vzdržuje svojo vrhunsko formo (foto: Profimedia) Profimedia
27. 9. 2022

Pop kraljica že leta sledi dieti, ki jo je ustvaril njen trener. Režim prehrane pa vodi načelo 30:30:40.

Madonna, ki je avgusta dopolnila 64 let, je že od nekdaj zagovornica zdrave prehrane in gibanja. Zaradi kirurških posegov, ki jih je imela na obrazu, je sicer pogosto deležna kritik, toda njena fit postava je še vedno vir velikega navdiha.  Tudi o tem, kako svojo postavo ohranja, je že spregovorila. Razkrila pa je tudi svoje prehranjevalne navade.

Pevka naj bi se držala makrobiotične diete, ki je pred leti veljala za eno izmed najbolj priljubljenih, in pretežno vegetarijanske prehrane. Dieto ji jo sestavil njen osebni trener in nutricionist. Gre za uživanje celostne hrane, ne predelane, vzporedno s prehranjevalnimi navadami pa vzpodbuja tudi meditacijo in upočasnitev življenjskega stila.

Preverite tudi: Izgubite 20 kilogramov – TAKO deluje dieta z obilnimi zajtrki!

V nadaljevanju preverite vse, kar morate vedeti o dieti. 

V preteklosti je Madonna šest dni na teden obiskovala telovadnico. Profimedia

V preteklosti je Madonna šest dni na teden obiskovala telovadnico.

Madonnina dieta daje rezultate, a ne čez noč!

V sedmih dneh naj bi izgubili en kilogram – kar se je izkazalo za eno bolj zdravih možnosti, ko gre za hitrost izgubljanja kilogramov –, hkrati pa dieta obljublja tudi, da se kilogrami ne bodo vrnili. Po enem mesecu boste že opazili pomembne rezultate.

Osnovno pravilo sicer je: uživajte maščobe, beljakovine in ogljikove hidrate v razmerju 30:30:40.

Ogljikovi hidrati morajo biti kompleksni, to so zelenjava, sadje, polnozrnate žitarice in ne tisti slabi, kot so beli kruh, beli riž, hitra hrana, sladkor ... Zdrave maščobe so obvezne. Za zdravo razmerje pa pojejte pest beljakovin.

Makrobiotična dieta se osredotoča predvsem na polnovredno hrano in zelenjavo, zato se pri tej dieti zaužije veliko dobrih hranil. Hrana je med drugim tudi bogat vir vlaknin, ki so korisne za črevesje, in antioksidantov, ki se borijo proti boleznim.

Dieta spodbuja tudi premišljeno prehranjevanje. Izločitev alkohola in kofeina, čeprav je za nekatere zelo težka, je prav tako izjemno koristna. 

Preberite si tudi to osebno zgodbo: "Prosim, nehajte mi dajati komplimente, ker sem shujšala!"

Njeni treningi so vklju;evali krožno vadbo, aerobiko, ples, intervalno vadbo, balet, pilates in stari dobri tek. Profimedia

Njeni treningi so vklju;evali krožno vadbo, aerobiko, ples, intervalno vadbo, balet, pilates in stari dobri tek.

Madonnina prehrana vključuje tudi "veliko rib". Zelo rada pije ingverjev čaj, čaj yerba, naravno izboljšuje budnost in srka kokosovo vodo. Naravna tekočina, polna mineralov, vsebuje veliko pomembnih elektrolitov, ki napolnijo njeno športno telo.

Obroki:

Madonna običajno poje 5 do 6 obrokov na dan, in sicer tri glavne jedi in tri prigrizke vsake dve do štiri ure. Njena čista prehrana vključuje lubenice, hladno stisnjene sokove, beljakovinske ploščice, sadje, zelenjavo in žita, kot je kvinoja.

Primer jedilnika:

Zajtrk: toast z dvema beljakoma in enim jajcem; jabolko, pomaranča ali hruška

Kosilo: piščančje ali puranje prsi v sendviču s polnozrnatim kruhom in malo majoneze.

Večerja: ena porcija beljakovin (ribe, piščančje prsi ali mehka govedina), veliko zelenjave, porcija kvinoje in polovica manjšega pečenega krompirja.

Telesna aktivnost

Vadba je sestavljena iz pol ure kardio vadbe, 20 minut vaj za moč in oblikovanje ter 10 minut raztezanja.

Nasveti za hujšanje, ki so jih delili tisti, ki jim je uspelo izgubiti 20+ kilogramov

Ne poslužujte se diet, ki bi od vas zahtevale stradanje, ali kako drugače škodovale vašemu zdravju. Preden se lotite hujšanja in v svojo prehrano uvedete dieto, se posvetujte z zdravnikom, ki vam lahko pomaga pri sestavi uravnoteženega programa prehrane in gibanja. 

Prirejeno po elle.si