Slika 1/5

Govorimo seveda o stresu.

V nadaljevanju preverite 7 načinov, kako stres vpliva na vašo težo:

STRES VPLIVA NA LAKOTO – BOLJ KOT STE SI MISLILI

Stres in hormoni, ki se sproščajo ter učinek tolažilne hrane spodbujajo k prenajedanju, pravi raziskava.Kratkoročno: stres lahko zaustavi apetit. Živčni sistem pošlje signale nadledvičnim žlezam, ki skrbijo za odgovor telesa na stres preko izločanja hormona epinefrina (ali tudi adrenalina). Adrenalin telo spravi v stanje boj ali beg in začasno blokira tudi apetit.

● Če stresno stanje vztraja, pa je povsem druga zgodba. Nadledvične žleze sproščajo še en hormon – kortizol! Kortizol poveča apetit in lahko poveča motivacijo na splošno, vključno z željo po hranjenju.

Potem pa je tu še grelin, t. i. hormon lakote. Tudi raven tega naraste, ko je telo pod stresom in sporoča možganom, da ste lačni. Toda zelo verjetno si ne boste zaželeli na sopari kuhanega brokolija in tudi za to je dober razlog: tolažilna hrana v resnici olajša stresno situacijo, pravi študija.

● Študija je odkrila še eno verižno reakcijo, ki jo sproži kroničen stres – kar upočasni in oteži izgubljanje teže. Kliknite NAPREJ ...

Profimedia

Viri: www.health.harvard.edu, www.psychologytoday.com, www.womenshealthmag.com, www.researchgate.net