Kako izgubiti kakšen kilogram v 7 dneh?

Kako izgubiti kakšen kilogram v 7 dneh? (foto: shutterstock) shutterstock
18. 5. 2016 Vir: liza.aktivni.si

Veliko laže je začeti z majhnimi spremembami. Zato smo pripravili 7 preprostih nasvetov - za vsak dan enega.

1. Nedelja:

Izognite se predelani hrani

Če ne znate povedati in izgovoriti vseh sestavin hrane, potem je to nedeljo nikar ne jejte. Kosilo si naredite sami – iz sezonske zelenjave in riža morda. Zakaj si ne bi privoščili kosa ribe z blitvo?

Stran s predelano hrano!

2. Ponedeljek:

Stran od pijače

Veliko kalorij ne vsebuje le alkohol, ampak tudi vse sladkane pijače, različne kole in sode. Pijte veliko vode, tako boste tudi manj lačni. Mimogrede – študija je pokazala, da ženske po alkoholu pojedo veliko več kalorij kot običajno.

3. Torek:

Poskrbite za dozo vlaken!

Morda vas mika, da bi se ognili vsem ogljikovim hidratom, a nikar ne pozabite na vlaknine, ki bodo poskrbele za občutek sitosti. Privoščite si veliko skledo solate z mandlji ali jogurt s kosmiči.

4. Sreda:

Jejte, jejte, jejte

Če boste po malem jedli ves dan, se boste izognili napadom volčje lakote, ko človek poje prvo neumnost, ki mu pride pod roko. V mislih imejte majhne obroke, za zajtrk, kosilo in večerjo pojejte od 300 do 350 kalorij, za dopoldanski in popoldanski prigrizek pa od 100 do 150 kalorij.

5. Četrtek:

Znebite se zabuhlosti!

Brokoli, čebula in paprika povzročajo napenjanje in zabuhlost, zato vam predlagamo, da se držite zelenjave in sadja, ki vsebujeta veliko vode: kumare, špinačo in beluše. Zelo dobra sta tudi s kalijem bogata banana in pomaranča, polna vode.

6. Petek:

Zalijte

Celice potrebujejo veliko vode, zato jih nikar ne pozabite zalivati. Vsak dan si privoščite od 2 do 3 litre vode. Pijte počasi, tako tudi ne boste obremenjevali ledvic in mehurja ter zapravljali časa z letanjem na stranišče.

7. Sobota:

Veliki dan! Pozdravite beljakovine

Zdrav zajtrk, poln beljakovin, vas bo tako nasitil, da vam nezdravi prigrizki sploh ne bodo prišli na misel. Privoščite si jajca, kosmiče s skuto ali jogurtom, žlico arašidovega masla in žitarice ...

In poskusite s čisto novo vadbo

Če želite video vadnice prejemati na vaš elektronski naslov, se prijavite preko prijavnice, ki jo najdete na dnu članka 60-dnevni izziv.

Začetni treningi in nasveti pa vas že čakajo v rubriki Vitalni v poletje. Treningi so sestavljeni tako, da se iz tedna v teden stopnjujejo in so tako primerni tudi za popolne začetnike. Začnite torej s tistim treningom, ki ustreza vaši pripravljenosti.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri