Obraz pokaže, kaj telo potrebuje

Obraz pokaže,  kaj telo potrebuje (foto: Shutterstock) Shutterstock
7. 4. 2018 Vir: liza.aktivni.si

Popolnoma normalno je, da se naš obraz ves čas spreminja.

Toda nekatere spremembe jasno kažejo na pomanjkanje vitaminov in hranil. Večina se jih pokaže najprej na koži obraza.

Lise na obrazu lahko kažejo na pomanjkanje hranil

Ustrezna prehrana je še posebej pomembna v ženski menopavzi. Ženske takrat potrebujejo dovolj vitaminov, da ostanejo v dobri kondiciji.

Gubice okoli oči

Lahko so smejalne ali pa nastanejo zaradi stiskanja oči. Pojavijo se lahko tudi, ker koži primanjkuje elastičnosti – to kaže na pomanjkanje vitamina B2. Najdete ga v sirih, mandljih in jajcih.

Razpokane ustnice

Te se sicer največkrat pojavijo pozimi, če pa vas ta težava pesti tudi, kadar je zunaj toplo, vam verjetno primanjkuje vitamina B6. Najdete ga predvsem v krompirju in drugih obogatenih žitaricah.

Gube po obrazu

Popolnoma normalno je, da jih je s starostjo čedalje več. Vendar pa lahko koži tudi pomagate, da jih bo manj. Pomagata predvsem vitamina B3 in B9. Spodbujata regeneracijsko sposobnost kože, jo varujeta pred izgubo vlažnosti in pomagata tvoriti maščobe – vse to preprečuje nastanek gub. B3 najdete predvsem v mesu in ribah. Vitamin B9, bolj znan kot folna kislina, zaužijete z listno zelenjavo in stročnicami.

Luščenje kože in tanki lasje

Na lase še posebej vpliva hranilna snov biotin. Igra pomembno vlogo za zdravje naše kože in nohtov. Biotina je veliko v jajcih, polnozrnatih izdelkih in mleku. Če imate tanke lase, napolnite zaloge vitamina C – zaužijte več citrusov, recimo limon in pomaranč.

Foto: Shutterstock

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri