8 preprostih stvari, ki jih lahko naredite doma za zmanjšanje stresa

9. 8. 2020

S stresom se srečujemo vsak dan. A ne glede na to, kaj je bilo tisto, na kar niste bili pripravljeni in vas je spravilo v stres, če boste dovolili, da se kopiči, lahko resno ogrozi vaše zdravje. Naslednje preproste metode lahko prakticirate doma, vsak dan, večkrat na dan, saj ne vzamejo več kot 10, 15 minut.

Slika 1/8

Dan vedno začnite z meditacijo ali raztezanjem

Meditacija vas ne bo le umirila, pozitivno vpliva tudi na krvni tlak, imunski sistem in na koncentracijo.

Če se odločite za raztezanje, preizkusite:

Pozdrav soncu: www.aktivni.si/joga-in-pilates/video-joga-za-jutranjo-pozivitev ali

Tibetanske vaje: 5 obredov pomlajevanj: www.aktivni.si/joga-in-pilates/tibetanske-vaje

Profimedia

 

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri