Za dober sen

28. 11. 2008

Nekateri moški so dobri v prelamljanju svojih teles, in to celo v spanju: če boste spali tako, da bo vaše telo skrivljeno, boste škodovali hrbtu, pravi Santhosh Thomas, dr. med. , strokovni direktor clevelandske klinike za zdravje hrbtenice Westlake. In kako bi morali spati? Berite dalje.

1. Spite na boku. Ležanje plosko na trebuhu ali hrbtu lahko spremeni normalno krivino vaše hrbtenice.

2. Rahlo upognite kolena in kolke, da zmanjšate pritisk na medvretenčne ploščice.

3. Postavite blazino med kolena, da zmanjšate napetost ishiadičnega živca zgornje noge.

4. Vrat naj bo v nevtralnem položaju, saj lahko njegovo upogibanje premakne vratno hrbtenico iz idealnega položaja.

5. Spočijte roke v položaju pred telesom. Lahko držite tudi blazino, kar bo podprlo ramo in nadlaket.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri