3 pravila vadbe po nosečnosti

27. 5. 2020

Nosečnost vam je morda prinesla kakšen odvečen kilogram ali pa čutite, da niste več v formi kot pred nosečnostjo. Ne zaženite se v vadbo, ampak se vrnite v stare tirnice previdno. 

Slika 1/3

Začnite počasi, končajte močni!

Vaše telo je v nekaj mesecih (predvsem pri rojstvu) prestalo mnogo naporov in sprememb, zato mu najprej namenite dovolj časa za počitek in predvsem upoštevajte navodila vašega zdravnika.

Ko boste končno lahko začeli s telovadbo, se najprej posvetite postavljanju temeljev: torej okrepite sklepe, noge in trebuh, da boste lahko druge športne aktivnosti izvajali pravilno in z veseljem, saj boste imeli dovolj kondicije.

profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri