Teh slabih jutranjih navad v novem letu ne potrebujete

Teh slabih jutranjih navad v novem letu ne potrebujete (foto: Profimedia) Profimedia
28. 12. 2021

Želite novo leto začeti kar se da dobro in tako tudi nadaljevati? Potem za seboj pustite vse te navade, ki v vaša jutra prinesejo kaos in hitenje. 

Katerih jutranjih navad ne potrebujemo več?

POZNO PREBUJANJE NA DELOVNI DAN 

Ker vstanete zadnjo minuto verjetno niste nič bolj naspani, vas pa čaka veliko več hitenja in zmede. Kolikokrat ste zaradi tega že kaj pozabili? In morda celo zamudili v službo, po opravkih ali kamor ste pač hiteli? Priznajte si, da potrebujete več kot 15 minut, da se pripravite na nov dan in budilko navijte na zgodnejšo uro. 

NAJPREJ KAVA

Pravzaprav telo najprej potrebuje kozarec vode, da se odžeja in prebudi po naravni poti. Šele potem si privoščite skodelico kave, ob kateri spijte še en kozarec vode. Počutili se boste veliko bolje. 

POLEŽAVANJE V POSTELJI

Medtem ko med vikendom s tem ni nič narobe, vam na delovni dan poležavanje ne bo naredilo prav nobene usluge. Hoteli boste podaljšati spanec za minuto in potem še za minuto in spet za minuto ... Dokler ne boste (pre)pozni. In verjetno se ne boste popolnoma prebudili še dolgo v dan. 

DRUŽBENA OMREŽJA SO PRVA STVAR V DNEVU

Prva stvar, ki ji posvetite pozornost. To je lahko glavni krivec za pomanjkanje časa, kljub temu da se prebudite eno uro prej in na koncu še vedno hitite. Ko preverjate objave in slike, čas teče hitro in prej kot bi mignil lahko zapravite tudi pol ure. To potem občutite, ko morate jesti zajtrk na poti ali kaj pozabite doma. 

NE POSPRAVITE POSTELJE

Ne le da s pospravljeno posteljo prostor izgleda bolj urejen, ampak to preprosto dejanje lahko prepreči, da ponovno ležete vanjo in "samo za trenutek" spet zaprete oči. Saj vemo, kako se to konča ...

NE RAZGIBATE TELESA

Ne, ne pravimo, da bi morali izvesti naporno vadbo, preteči 5 km ali se odpraviti v telovadnico. Svoje telo prebudite z nekaj nežnimi gibi, ki jih boste naravno začutili, ko vstanete iz postelje. Pretegnite se, morda naredite nekaj globokih vdihov in se sklonite v predklon ... Že 5 minut gibanja zjutraj lahko naredi veliko razliko in vas napolni z energijo.