5 stvari, ki jih naredite, ko postane (življenje) neznosno

24. 7. 2020

Morda ste med srečnejšimi, niste zboleli, imate službo, urejeno življenje … Morda pa se vas drži smola in se skoraj vsak dan srečujete s težavami. Pa ne le s tistimi, ki jih življenje skoraj vsak dan prinese vsem nam (pokvarjen avto denimo).

Slika 1/5

Ne glede na to, kakšno je vaše življenje ta trenutek, je vse, kar se dogaja okoli nas, lahko težko breme – za vsakogar. To obremenjenost pa vsak občuti drugače. Močno lahko vpliva tudi na duševno zdravje.

Če se spopadate s tesnobo in anksioznostjo, depresijo … Vsakič, ko je stiska zelo huda, ne odlašajte klicem – pogovorite se s terapevtom, osebnim zdravnikom ali pokličite katero od številk za pomoč v stiski.

TU PA JE ŠE 5 STVARI, KI LAHKO POMAGAJO, KO JE VSEGA PREVEČ ...

SPREJMITE (IN PRIZNAJTE SI) SVOJA ČUSTVA

Dejstvo, da lahko poveš, kako se počutiš, kaj čutiš, je oblika samozavedanja in samosprejemanja.

Pomembno je vedeti, kako se občutijo posamezna čustva, kako komunicirajo z nami in kako se spremeni naše vedenje. Vsa čustva, negativna ali pozitivna, obstajajo z razlogom – želijo nam sporočiti nekaj pomembnega.

Zato se jih morate naučiti brati – to pa vam bo pomagalo pri iskanju, na kakšen način jih lahko ustavite.

Danielle MacInnes | Unsplash

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri