Kako začeti trenirati v fitnesu

Kako začeti trenirati v fitnesu (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
24. 12. 2012

Če se kot začetnik odločate za vadbo v fitnesu, je dobro vedeti na katerih napravah začeti telovaditi.

Prvi obisk fitnesa

Če ste prvič na fitnesu, vam svetujemo, da se pogovorite s trenerjem, ki vam bo pokazal pravilno tehniko izvedbe vaj in napisal program glede na vaše začetno stanje.

Zelo pomembno je namreč, da najprej prilagodite telo (mišice, vezi, sklepe in stabilizatorje trupa) na obremenitve.

Program vadbe naj bo na začetku preprost

Sestavljen naj bo tako, da bo vključeval vse večje mišične skupine v enem treningu, vadba naj bo na trenažerjih, intenzivnost nižja, da se lahko posvetite pravilni tehniki, število ponovitev med 12 in 15, odmori krajši (od 30 do 45 sekund), dve do tri serije.

Naprave
  • potisk z nogami,
  • upogib v kolenu,
  • priteg za glavo,
  • veslanje sede,
  • potisk s prsi,
  • metulj,
  • potisk nad glavo,
  • izteg telesa,
  • upogib trupa.

Na začetku se deset minut ogrevajte, po vadbi za moč pa svetujem 15 minut in več aerobne vadbe, da poskrbite za kondicijo. Šele po vsaj štirih tednih začnite vaditi s prostimi utežmi.

Jasna Zagrajše, osebna trenerka

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri