3 pogoste napake pri hujšanju

3 pogoste napake pri hujšanju (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
6. 6. 2015 Vir: Lisa

Zagotovo ni bolj uspešne in trajnejše rešitve za vitkost in zdravje kot sprememba življenjskih navad.

Najprej so potrebne spremembe pri hrani, potem je pametno, da dodamo redno gibanje in počasi bomo krenili na pot uspeha.

Katere so najpogostejše napake, ki zavirajo vaš napredek?

1. Telovadite, da boste lahko jedli

Kar 80 odstotkov uspeha pri hujšanju je odvisnega od hrane, telesna aktivnost vam lahko prinese le tisto nekaj več, dobro počutje, dobro telesno pripravljenost in bolj čvrsto telo. Da ne bo pomote. Gibanje je zelo pomembno, a fit in zdravo postavo boste lahko dosegli le, če boste spremenili prehranske navade.

Preverite: Ali je telesna aktivnost dovolj za telesno preobrazbo

2. Jeste le sadje

Naj vam položimo na srce, da je veliko bolje jesti več zelenjave kot sadja, ki vsebuje sicer veliko vitaminov, a tudi veliko več kalorij in sladkorja. Sadje je krasno, a nikar ne pretiravajte z njim.

Več: Sadje lahko ogrozi vaše zdravje

3. Jeste le živila, bogata s proteini

Proteinske diete, kot sta Dukanova in Atkinsonova, so sicer na kratki rok učinkovite, a na dolgi rok so povsem nezdrave in prav škodljive. Hrana mora biti raznovrstna!

Več si preberite v članku Mala šola vitkosti in slabih navad.

Ne spreglej še pametnega krožnika, ki meri kalorije na tvojem krožnik

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri