4 načini (poleg vadbe), ki učvrstijo trebušne mišice

4 načini (poleg vadbe), ki učvrstijo trebušne mišice (foto: profimedia) profimedia
18. 2. 2018

Če se trudite za čvrste trebušne mišice, treningu dodajte še nekaj malenkosti, ki vam bodo pomagale do končnega cilja.

2 jutranja kozarca vode

Predstavljajte si, da v osem urnem delavniku ne bi zaužili nobene pijače: vode, čaja, kave. Po koncu bi bili popolnoma dehidrirani in brez moči, čeprav bi le sedeli v pisarni. Prav to se zgodi ponoči. Čeprav spite in ne opravljate fizičnega dela, je telo po toliko urah dehidrirano. Zato takoj ko vstanete, še pred zajtrkom in drugimi opravki spijte dva kozarca vode, da prebudite telo in pospešite metabolizem. Manjša količina vode ne bo imela velikega vpliva, zato nekaj požirkov ni dovolj. Prav tako boste hitreje opazili napredek pri oblikovanju mišic, pri čemer upoštevajte tudi, da morate po treningu nadomestiti izgubljeno tekočino.

Vsak dan jejte zajtrk

Ljudje, ki preskočijo zajtrk, bodo v dnevu verjetneje sprejemali slabše odločitve glede hrane. Začne se že s prigrizki, saj prazen želodec kmalu želi hrane. Ker še ni čas za pravo malico, ga napolnimo s tistim, kar je pri roki. Običajno je to hrana iz avtomata ali nekaj iz bližnje trgovine. Čokoladice, mastni sendviči in sokovi z veliko sladkorja vam ne bodo v pomoč pri grajenju mišic. Da bi se temu izognili, si vsak dan privoščite zajtrk, ki je vsekakor vreden tistih nekaj minut spanja, ki jih morate žrtvovati za to. Za hiter in okusen zajtrk pripravite ovsene kosmiče, v katere vmešate dodatke po želji: sadje, med, semena …

Izberite pravo vadbo

Dejstvo je, da ima vsak trebušne mišice, čeprav so pri nekaterih manj vidne zaradi oblog maščobe, ki se je nabrala okrog trebuha. V takšnem primeru niso potrebni le trebušnjaki in druge vaje za oblikovanje mišic, ampak predvsem trening za kurjenje maščob. Preizkusite dvigovanje uteži (in vaje z dodatno težo) in HIIT (visoko intenzivno) vadbo. Ko boste odpravili maščobe, pa je čas, da mišice še izoblikujete in končno dosežete postavo, s katero boste zadovoljni.

Dobro se naspite

Ponoči je čas za celjenje poškodb in pripravljanje telesa za drug trening. Pomanjkanje spanja telesu predstavlja stres, kar se ob redni nespečnosti kaže kot nabiranje maščobe okrog trebuha. Da bi se temu izognili, nekaj minut pred spanjem preverite svoje opravke za jutrišnji dan in cilje, ki jih želite doseči z rednimi treningi. Če so eden izmed njih utrjene trebušne mišice, ne zanemarjajte nočnega počitka.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri