Bolečine v hrbtu in šibek trup nista več v modi: naredite kratek trening za moč!

16. 2. 2020

Siti smo pritoževanja nad bolečinami v hrbtu, ki jih povzroča sedenje in od počasnega napredka, ker imamo šibko telo. Zato smo pripravili 4 vaje za moč z lastno težo. 

Slika 1/4

DOTIK PRSTOV

Vajo izvajajte toliko časa, da začutite napetost v trebušnih mišicah - to pomeni, da delate pravilno. Ko to začutite, vztrajajte še nekaj časa, da bo vaja imela učinek.

- Usedite se, iztegnite noge in jih počasi dvignite od tal (kot na sliki).
- Iztegnite roke in preverite držo: napete trebušne mišice, raven hrbet (uporabite ogledalo), trdne noge. Potem iztegnite roke.
- Z rokami segajte proti prstom na nogah, vendar mora hrbet ves čas ostati raven.

profimedia

Priporočamo tudi: 30 dnevni izziv z lastno telesno težo. Zmorete?

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: vaje za moč

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri