Kratek visoko intenziven trening, ki ga opravite v dnevni sobi

17. 11. 2019

Kadar vam primanjkuje časa, lahko kar doma brez pripomočkov opravite visoko intenziven trening, ki bo nadomestil običajnega. Med vajami si vzemite 30 sekund premora. 

Slika 1/5

SKOK IZ POČEPA

Naredite globok počep in pri tem pazite na naslednje:

- Hrbet naj bo ves čas izvajanja počepa raven.
- Napnite trebušne in zadnjične mišice.
- Do tal se spustite tako, kot bi sedli na stol, da bodo noge zares pravokotno postavljene.
- Kolena naj ne sežejo čez prste na nogah in naj bodo usmerjena v isto stran kot stopala (rahlo navzven).

Potem skočite, tako da boste noge popolnoma iztegnili in pristanite v globokem počepu. Naredite 15 počepov s poskokom.

profimedia

Preverite še 5 najboljših športov za izgubljanje kilogramov ali pa 6 slastnih smutijev za po vadbi

Pripravila: A. H. 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri