Krepilni trening za začetnike: Top vaje za odličen rezultat

Krepilni trening za začetnike: Top vaje za odličen rezultat (foto: Profimedia) Profimedia
5. 1. 2019

Se tudi vam zdi zastrašujoča vsa tista oprema v fitnesih? In ne marate gneče? Začnite doma. Tako ...

Tudi, če že pridno vadite, se je včasih dobro vrniti k osnovnim vajam za krepitev in izboljšanje kondicije. Če šele začenjate, pa tako postavite temelje nadaljnim treningom. In naslednji 40-minutni trening je lahko odličen začetek.

Posvetili se boste vsem osnovnim gibom in v pogon spravili vse mišice ter pokurili kar lepo število kalorij.

In še ena dobra stran: ker za izvajanje ne potrebujete naprav ali uteži, se lahko resnično posvetite vsem gibom in pravilni izvedbi, kjerkoli.

Ste pripravljeni na odlično počutje?

Stisnite 'play' in se pripravite na ogrevanje, top vaje, na koncu pa vas čaka še sproščanje.

Preberite še: Skrivnost hujšanja, ki je nihče ne omenja 

In Test samozavesti: 8 fraz, ki kažejo, da imate slabo samopodobo 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri