Odlične vaje za spodnji del telesa: za oblikovanje zadnjice in nog (brez pripomočkov!)

1. 2. 2023
Deli

Imate nekaj časa za vaje, ki utrjujejo spodnji del telesa? 😉 Ne vsebujejo pripomočkov in nismo jih izbrali veliko. Naredite jih še danes! 

1 / 4
Profimedia

NAVZDOL OBRNJEN PES

Vajo poznate vsi tisti, ki ste že kdaj obiskali jogo. Čeprav se vam bo zdelo, da ne delate prav dosti, krepite svoje telo.

Kako naredite vajo?

- Začnite z vsemi štirimi na tleh.

- Zajemite sapo in z izdihom preidite v položaj navzdol obrnjenega psa. Obe nogi sta na tleh, ni nujno, da se peta dotika tal (odvisno od mobilnosti). Hrbet mora biti raven, ramena stran od ušes. Če položaj izvajate prvič, je nujno, da vas nekdo popravi in prepreči napačno izvajanje.

- Dvignite eno nogo visoko v zrak in zadržite nekaj sekund. Ne premikajte telesa.

- Spustite jo na tla in ponovite z drugo nogo. To šteje kot ena ponovitev.

Naredite med 15 in 20 ponovitev, odvisno, koliko ste zmožni.

OPOZORILO: Vaje in številko ponovitev vedno prilagodite svojim fizičnim zmožnostim in zdravstvenemu stanju. 

Novo na Metroplay: "Pilates je veliko več, kot samo modna muha" | Nina Hanžič