Trening v dvoje - 6 top vaj za krepitev celega telesa

2. 7. 2016

Vadbo si je treba čim bolj popestriti in olajšati, zlasti če radi zavijemo mimo telovadnice. Zato je trener Jan Velušič pripravil nekaj naprednih in zabavnih vaj, ki jih lahko izvajate s svojim trening partnerjem. Še prej pa preverite navodila, ki so pod fotogalerijo.

Slika 1/7
Helena Kermelj

Navodila

Zajete so vse večje mišične skupine telesa, izboljšali boste splošno telesno pripravljenost, vzdržljivost in moč, zraven pa se boste še zabavali in družili.

Vaje izvajajte v pravilnem zaporedju, kot so na fotografijah.

Vsako vajo izvajajte s časovno omejitvijo, saj sta si partnerja le redko v vseh vajah enakovredna, da bi lahko štela ponovitve. Vaje izvajajte od 20 do 40 sekund, odmor pa naj bo čim krajši, 10 do 30 sekund. Naredite dva, tri ali štiri kroge. Intenzivnost povečajte tako, da krajšate odmor, povečujete čas izvajanje vaj in pa naredite več krogov.

Jan Veleušič, športni in osebni trener, foto: Helena Kermelj

Za pomoč in vprašanja pišite na Športna klinika Facebook, več informacij pa najdete še na spletni strani sportnaklinika.si.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri